دردومین روز ؛

رونمایی از پهپاد دورپرواز سبک درهفتمین نمایشگاه صنایع هوایی وفضایی ایران

عصر نمایشگاه- پهپاد دور پرواز سبک امروز چهارشنبه دردومین روز از هفتمین دوره نمایشگاه صنایع هوایی وفضایی ایران درمحل سایت نمایشگاهی برج میلاد رونمایی شد.

رونمایی از پهپاد دورپرواز سبک درهفتمین نمایشگاه صنایع هوایی وفضایی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، ' حامد سعیدی' دبیرکارگروه پهپاد اتحادیه صنایع هوایی وفضایی ایران روز چهارشنبه درحاشیه هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران افزود: امسال نیزدراین نمایشگاه همچون سال های گذشته رونمایی از محصولات پیشرفته درحوزه وسایل بدون سرنشین و پهپادها در کنار سایر حوزه های هوایی و فضایی در نظر گرفته شده است .
    وی بیان کرد:دراین نمایشگاه پهپاد دورپرواز سبک به نمایش گذاشته شده است، این پهپاد دارای وزن کمتر از 20 کیلوگرم و توان پرواز بیش از15ساعت است.
    سعیدی با اشاره به اینکه این پهپاد با مشارکت 20شرکت دانش بنیان طراحی و تولید شده گفت: این پهپاد گشت های بسیارزیادی را برفراز دریا و آب های سرزمینی و زمین های مرزی کشور انجام داده است.
    وی ادامه داد: پهپاد دورپرواز سبک برای نزدیک شدن به سوژه ها می تواند ازهزار تا 10هزار پا تفاوت ارتفاع پروازی داشته باشد، با توجه به این قابلیت، این پهپاد ماموریت های مختلفی را تا کنون انجام داده که در پیشرفته ترین سیستم های ردیابی رویت نشده است و در واقع پرنده رویت ناپذیردر سامانه های راداری است .
    سعیدی یادآور شد: صادرات این پهپاد به کشورهای مختلف از برنامه های درنظرگرفته شده برای توسعه این فناوری است.
    وی افزود: برای این پهپاد به دلیل پرواز طولانی مدت وهزینه های کم و حمل و نقل،ماموریت های غیرنظامی از جمله نقشه برداری، فیلمبرداری وعکسبرداری تعریف شده است.
    همزمان با برگزاری 3 روزه هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی از 10محصول جدید صنعت هوایی ایران در سایت نمایشگاهی برج میلاد تهران رونمایی می شود.
    هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران از چهارم تا هفتم آبان ماه در سایت نمایشگاهی برج میلاد با حضور 120 شرکت داخلی و خارجی برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت