درمحل نمایشگاه دائمی بین المللی خیام ؛

استقبال بیش از ۴۰۰ ناشر کشور از نمایشگاه کتاب نیشابور

عصر نمایشگاه- هجدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران از ۱۶ تا ۲۱ آبان‌۹۵ با استقبال وحضورحدود۴۰۰ ناشر از سراسر کشور درمحل نمایشگاه دائمی بین المللی خیام واقع در جاده باغرودنیشابور برگزارخواهدشد.

استقبال بیش از ۴۰۰ ناشر کشور از نمایشگاه کتاب نیشابور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ،سرپرست معاونت استانداری وفرمانداری ویژه نیشابوراظهار کرد:شهرستان نیشابوربه عنوان خواستگاه فرهنگی وتمدنی ایران ونخستین پایتخت ایران اسلامی ازجایگاه ویژه ای درجهان برخوردار است.

    سعید شیبانی افزود: کسب عنوان پایتختی کتاب ایران، وجودزیرساخت های فرهنگی ازقبیل فاصله نزدیک به مشهد،قرارگرفتن درمسیرتردد زائران ومسافران ،دومین شهرستان استان پس از مشهدمقدس،داشتن نمایشگاه بین المللی با فضای قابل توسعه،داشتن فرهیختگان،هنرمندان،صاحبان اندیشه ، نویسندگان ،داشتن 2روزملی از 5روز ملی تقویم رسمی و...ازجمله ویژگیهای خاص این سرزمین است.

    نماینده عالی دولت درنیشابوربا بیان اینکه جلسات وکارگروه های متعددی با همکاری دستگاه های اجرایی درشهرستان برگزار شده است خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص برگزاری هرچه مطلوب وشایسته این نمایشگاه که با حضور ناشرانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد صورت گرفته  است.

    وی استقبال ناشران از برگزاری این نمایشگاه را بیش از انتظار توصیف وعنوان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان بزرگترین رویدادفرهنگی این شهرستان این امکان را در اختیار مردم دراقصی نقاط می‌گذارد تا با آثار نویسندگان حوزه‌های مختلف آشنا و از تازه‌های کتاب مطلع شوند  واهالی قلم و دوستداران کتاب می توانند به آثار مورد علاقۀ خود دست یابند.

    سرپرست فرمانداری ویژه نیشابور ادامه داد: تقویت کتابخانه‌هاو مجتمع‌های فرهنگی،ایجاد تحولات سازنده اجتماعی فرهنگی در مناطق مختلف کشور، عرضۀ مستقیم کتاب با تخفیف قابل توجه، ایجاد جریان‌های مناسب ادبی و فرهنگی، ایجاد فضای جذاب و مفرح فرهنگی و... تمامی می‌تواند از برکات برگزاری نمایشگاه کتاب باشد.

    وی با تأکید بر تدوین برنامه‌های مناسب و هدفمند در جهت ظهور نوآوری، خلاقیت  و استعدادهای بالقوۀ جوانان، کشف استعدادهای درخشان برای نویسندگی، تشویق مردم در جهت مطالعه کتاب واستفاده از این فرصت بزرگ فرهنگی گفت: دراین ایام یک شور و نشاط فرهنگی دراین شهربه پا خواهدشد که باعث تقویت فضای فرهنگی و معنوی این شهرعلم ودانش می شود.

    وی بادعوت از عموم دوستداران کتاب وکتابخوانی برای بازدیداز این نمایشگاه تأکید کرد: جامعه‌ای که بیش از دیدن و شنیدن، می‌خواند، جامعه پیشرفته‌تری است و می‌تواند اهداف توسعه کشور را بهتر محقق کند و اهل خردورزی، تدبیر و اندیشیدن بیشتری باشد.

    سرپرست معاونت استانداری وفرمانداری ویژه نیشابورتصریح کرد: این نمایشگاه دردوسالن اهل قلم وشب های فرهنگی نیشابور دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت  9 تا 12:30 و 15 تا 21 با ویژه برنامه هایی چون جشن امضای کتاب ورونمایی کتاب برپا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت