در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مادرید ؛

روز ایران در همایش انجمن تولیدکنندگان مواد الکتریکی اسپانیا برگزارشد

عصر نمایشگاه- همایش 'چگونگی تجارت با ایران؛ بازار بزرگ جدید در خاورمیانه' به ابتکار انجمن تولیدکنندگان مواد الکتریکی اسپانیا (ملتک) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مادرید برگزار شد.

روز ایران در همایش انجمن تولیدکنندگان مواد الکتریکی اسپانیا برگزارشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،در این همایش که با حضور جمعی از نمایندگان صنایع و شرکت های فعال در حوزه تولید نیرو و تولیدات الکتریکی اسپانیا برگزار شد،«ابوالفضل کاشانی» کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، با ارائه اطلاعاتی در خصوص وضعیت بازار جدید ایران در دوره پسابرجام و استقبال شرکت ها از سراسر جهان، ظرفیت های کشورمان برای جذب سرمایه گذاری در حوزه های انرژی، پتروشیمی، معدن، حمل و نقل، زیرساخت وبرق را تبیین کرد.
    وی در این راستا با تشریح توانمندی فعلی ایران برای تولید برق از منابع فسیلی، هیدررولیک، گازی و تجدید پذیر، قوانین حمایت کننده و معافیت های مالیاتی و تسهیلات اعطایی به سرمایه گذاران خارجی را بیان کرد و پروژه های در اختیار سرمایه گذاران در حوزه تولید نیرو و صنایع مربوطه و مشوق های سرمایه گذاری در این بخش را تشریح کرد.
    در این همایش همچنین «آلکس بورگالس» مدیر تجاری نمایشگاه مادرید، «آلفونسو سانچس» نماینده شرکت ایبر ایران و خانم «استر آلوارس د رون» از مرکز صدور گواهی صادرات و واردات اسپانیا در سخنانی با قدردانی از سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید برای حمایت همه جانبه از صنایع و سرمایه گذاران و تلاش مجدانه بویژه در بخش امور اقتصادی، ظرفیت های عینی بازار جذاب ایران را تشریح و بر سودآوری سرمایه گذاری و ثبات و امنیت بی نظیر ایران در منطقه و چشم اندازهای روشن اقتصاد ایران تأکید کردند.
    طبق این گزارش، به زودی هیأتی از فعالان صنعت نیرو و تولیدات مرتبط به ایران سفر می کنند.
    انجمن تولیدکنندگان مواد الکتریکی اسپانیا (ملتک) ،متشکل از 30 شرکت و سازمان فعال در زمینه مواد الکتریکی از سراسر اسپانیا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت