مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان :

۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بن کتاب در نمایشگاه سراسری کتاب گلستان توزیع شد

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: از ابتدای برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان گلستان تا پایان پنجمین روز، ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بن کتاب در نمایشگاه توزیع شده است.

۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بن کتاب در نمایشگاه سراسری کتاب گلستان توزیع شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت شامگاه شنبه در پایان پنجمین روز نمایشگاه سراسری کتاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 4 میلیارد و 800 میلیون ریال بن کتاب در نمایشگاه سراسری کتاب توزیع شده و استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است.

    وی افزود: در نمایشگاه سال گذشته در مجموع 4 میلیارد و 500 میلیون ریال بن کتاب توزیع شده بود که در نمایشگاه امسال تا پایان پنجمین روز، 4 میلیارد و 800 میلیون ریال توزیع شده است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه 500 میلیون تومان بن کتاب برای توزیع در نمایشگاه سراسری کتاب در گلستان درنظر گرفته شده، افزود: با این شرایط در روز پایانی تنها 200 میلیون ریال بن برای توزیع در نمایشگاه وجود دارد.

    حجت الاسلام فضیلت با اشاره به کمبود بن در روز پایانی نمایشگاه گفت: به دنبال تامین بن برای روز پایانی نمایشگاه سراسری کتاب هستیم و درخواست آن را به خزانه استانی برای تامین اعتبار داده‌ایم.

    وی افزود: تقاضا برای خرید در این نمایشگاه بیش از این بود و تبلیغات نیز در این دوره 5 برابر شده بود اما تامین این میزان نیز از اعتبارات فرهنگ و ارشاد بوده که با مشکلات مالی فراوانی در بخش های مختلف روبرو است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: نمایشگاه کتاب تنها برای فروش کتاب نیست و فروش بخشی از اهداف برپائی آن است و تلاش داریم تا بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

    حجت الاسلام فضیلت گفت: سیصد و دوازدهمین نمایشگاه کشوری و دهمین نمایشگاه بزرگ و سراسری کتاب استان گلستان با شرکت بیش از 500 ناشر در 260 غرفه با ارائه 55 هزار عنوان کتاب برپا شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت