به عنوان میهمانان ویژه ؛

کودکان و نوجوانان میهمانان ویژه آخرین روز نمایشگاه کتاب گلستان

عصر نمایشگاه- در آخرین روز از نمایشگاه کتاب، کودکان و نوجوانان مختلف مدارس استان گلستان به عنوان میهمانان ویژه دهمین نمایشگاه استانی کتاب گلستان بودند.

کودکان و نوجوانان میهمانان ویژه آخرین روز نمایشگاه کتاب گلستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، امروز آخرین روز از دهمین نمایشگاه کتاب گلستان است که صبح امروز دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان مدارس استان به عنوان میهمانان ویژه این نمایشگاه بودند.

    پس از انتقادهای مختلف مسئولان دستگاه‌های مختلف استان و بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه کتاب از نحوه اطلاع‌رسانی و هماهنگی‌های انجام شده برای جذب مخاطبان بیشتر از این نمایشگاه و جای خالی دانش‌آموزان و دانشجویان در این نمایشگاه که در خبرگزاری‌های مختلف انعکاس داشت، امروز این نمایشگاه شاهد حضور چشمگیر این قشر از جامعه در نمایشگاه کتاب گلستان بود.

    هرچند لازم به ذکر است که در گفت‌وگوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با رسانه‌های استان که در روز پنجشنبه گذشته با خبرنگاران انجام شد، وی نیز با انتقاد از اطلاع‌رسانی و تبلیغات این نمایشگاه، بر این نکته تاکید داشت که طی درخواست کتبی و شوفاهی از مدیرکل آموزش و پرورش استان درخواست خواهد کرد تا با هماهنگی لازم، تعدادی از مدارس شهرستان گرگان را با توجه به نزدیکی مسافت، در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

    با توجه به گفته معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدت برپایی این نمایشگاه تمدید نخواهد شد، این انتظار وجود داشت که هماهنگی‌های لازم برای حضور دانش‌آموزان در نمایشگاه از روزهای پیشین اقدام می‌شد اما همین حضور نیز انگیزه‌ای برای حضور دانش‌آموزان در سال‌های آینده در نمایشگاه کتاب گلستان خواهد شد.

    گفتنی است، بر اساس اعلام شهرام عالی‌پور سرپرست منطقه پنج بانک شهر که به عنوان عامل فروش بن‌کارت کتاب دهمین نمایشگاه کتاب گلستان است، اعلام کرد که شب گذشته در پایان پنجمین روز از این نمایشگاه 110 میلیون تومان بن کتاب به فروش رسیده است که می‌توان به عنوان استقبال مناسبی از این نمایشگاه محسوب می‌شود.

    فرشته‌ آل‌نبی رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با ابراز رضایت از استقبال مردم از دهمین نمایشگاه کتای گلستان اظهار کرد: کمتر از 10 میلیون تومان از بن در نظر گرفته شده برای ان نمایشگاه باقی مانده است که انتظار می‌رود این میزان بن نیز در ساعات ابتدایی نمایشگاه در شیفت عصر به پایان برسد.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تمدید مدت نمایشگاه یا افزایش بن در نظر گرفته شده وجود دارد یا خیر، گفت: بودجه درنظر گرفته شده به همین میزان است و اگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بتواند بودجه لازم را تامین کند، این میزان بن افزایش میابد.

    گفتنی است مدت برپایی این نمایشگاه امروز به پایان می‌رسد و امروز ساعت 15 و 30 الی 21 این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان برپا خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت