معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

حذف نمایشگاه بهاره با جایگزینی فروش فوق العاده در مازندران

عصر نمایشگاه- معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از حذف نمایشگاه و برگزاری فروش فوق العاده و حراج با همکاری سازمانهای صنفی، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و فروشگاه های تعاونی مصرف خبر داد .

حذف نمایشگاه بهاره با جایگزینی فروش فوق العاده در مازندران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از آریا ، معاون  امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در نشست مشترک با اتحادیه ها اتاق اصناف از حذف نمایشگاه و برگزاری فروش فوق العاده و حراج  با همکاری سازمانهای صنفی، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و فروشگاه های تعاونی مصرف  خبر داد .

    ابراهیم یعقوبی اذعان داشت : این نشست حسب دستور معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر در امور تجارت مبنی بر تعادل نسبی وضع بازار در سالجاری و فضای رقابتی  حاکم بر آن الزامی  شده دیگر طبق سیاست های وزارتخانه نمایشگاه (بهاره و پائیزه  ) وجود ندارد.

    معاون امور بازرگانی ادامه داد : به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت آندسته از کالاهایی که  در ایام پایانی  سال با افزایش تقاضا  مواجه می شود باید تدابیر لازم برای حفظ حقوق شهروندان لحاظ شود .

    وی افزود : برای تحقق امر مذکور و ایجاد فضای سالم رقابتی از طریق برگزاری فروش فوق العاده با رعایت موارد مد نظر از افزایش احتمالی  قیمت و بروز التهاب در سطح بازار جلوگیری گردد.

    مقرر گردید : حداقل قیمت 15 درصد ارزان تر از بازار فعلی در پایان سال اقدام و با هماهنگی  اتاق  و اتحادیه های صنفی مرتبط برنامه ریزی و اجرا شود .

    یعقوبی همچنین  در راستای هماهنگی لازم جهت مشارکت فعال گفت : هماهنگی صنوف بالاخص واحد های تحت پوشش اتحادیه ها ی صنفی تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک و مانتو ، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی  و خشکبار و ... ضروری است .

    یعقوبی بر رسانه ای کردن و  اطلاع رسانی گسترده تاکید کرد و گفت : تمهیدات لازم به منظور  بهره برداری از امکانات رسانه ای در جهت اطلاع رسانی گسترده مردم  و همشهریان به عمل آید.

    معاون امور بازرگانی خطاب به حضار جلسه به بخشنامه از سوی قائم مقام وزیر در امور تجارت اشاره داشت و مفاد آن را بیان داشت :تاکید می گردد با امعان نظر به حقوق ، انتظارات و نیز جایگاه قانونی صنوف در تامین و توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان ضمن جلوگیری از برگزاری هر گونه نمایشگاه از سوی سازمان دولتی ، نهادهای عمومی و یا اشخاص در سطح آن شهرستان که بعضا بدون مجوز نسبت به برپایی نمایشگاه اقدام می کنند از اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی خواسته شود با برپایی برنامه های حراج و فروش فوق العاده واقعی زمینه های رضایت مصرف کنندگان فراهم نمایند.

    همچنین در این نشست مدیران عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی مصرف ( فرهنگیان ، کارگران) فروشگاه های زنجیره ای و رفاه  ، شرکت اتکا و اتاق اصناف  مرکز استان حضور داشته که هر کدام نظرات خود را مطرح نمودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت