قائم مقام راه آهن خبر داد

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وخدمات وابسته

عصر نمایشگاه- قائم مقام راه آهن از برگزاری کنفرانس بین المللی ریل- بندر- نفت توسط شرکت های مطرح ژاپنی همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وخدمات وابسته در اردیبهشت سال ۹۵خبر داد.

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وخدمات وابسته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از موج ، احمد خدایی قائم مقام در جلسه هماهنگی به منظور برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه رویدادهای قابل قبولی را شاهد خواهیم بود که از جمله آن برگزاری کنفرانس بین المللی ریل- بندر - نفت و برگزاری سمینار قطارهای سریع‌السیر توسط شرکت های ژاپنی است.

    قائم مقام راه آهن افزود: با توجه به استقبال گسترده فعالان حوزه ریلی از برگزاری این نمایشگاه هم راستا با آن کارگاههای آموزشی در بخش‌های مختلف حوزه ریلی به منظور معرفی آخرین دستاوردها و اقدامات این حوزه برگزار خواهدشد.

    وی افزود: فراخوان به منظور ساخت و تولید تجهیزات موردنیاز شرکت های راه‌آهن، مترو و شرکت های حمل و نقلی، اطلاع رسانی و رونمایی از آخرین دستاوردها و تکنولوژِی ها در حوزه صنعت حمل ونقل ریلی وصنایع وابسته وهمچنین نمایش قابلیت و ظرفیت شرکت های فعال در حوزه صنعت ریلی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

    گفتنی است؛ اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی های صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان برخی از دیگر اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت