مشاور وزیر بهداشت تشریح کرد؛

برنامه های پایگاه خبری وزارت بهداشت در نمایشگاه مطبوعات

عصر نمایشگاه- مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت (وبدا)، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور، حضور فعال خواهد داشت.

برنامه های پایگاه خبری وزارت بهداشت در نمایشگاه مطبوعات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، دکتر عباس زارع نژاد اظهار داشت: با مشارکت معاونت ها و سازمان های تابعه وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، خیرین سلامت، انجمن های علمی و سازمان های مردم نهاد، هر روز نشست خبری در غرفه وبدا برگزار می شود.

    وی با اشاره به برگزاری نشست خبری دو هفتگی سخنگوی وزارت بهداشت در نمایشگاه مطبوعات، خاطرنشان کرد: علاوه بر نشست های خبری با هدف تعامل مناسب تر با رسانه ها، پنل های تخصصی در حوزه های مختلف مانند طب سنتی، محصولات تراریخته، مدیریت منابع بیمه، گام های طرح تحول سلامت، امنیت غذایی و موضوعات دیگر با حضور کارشناسان برگزار می شود.

    مشاور وزیر بهداشت با اشاره به ارائه خدمات مشاوره های بهداشتی در طول برگزاری نمایشگاه مطبوعات در غرفه وبدا، اظهار داشت: علاوه بر ارائه خدمات مشاوره، بروشور های آموزشی و اطلاع رسانی در راستای فرهنگسازی حوزه سلامت در بین بازدید کنندگان توزیع خواهد شد.

    زارع نژاد خاطرنشان کرد: روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز در طول مدت برگزاری نمایشگاه مطبوعات به این نمایشگاه دعوت شده اند تا علاوه بر بازدید از غرفه های مختلف، پاسخگوی سوالات مردم و رسانه ها باشند.

    وی با بیان اینکه غرفه وبدا سال گذشته به عنوان غرفه برتر بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در گروه آموزشی و تخصصی شناخته شد، یادآور شد: یکی از برنامه های جدید پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، برپایی غرفه نقاشی کودکان با موضوعات حوزه سلامت در کنار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است زیرا فرهنگسازی، آموزش و ارتقای سلامت در سنین پایین تر از برنامه های مهم وزارت بهداشت است.

    پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت(وبدا) در غرفه 488 گروه آموزشی تخصصی از 14 تا 21 آبان 95 همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذیرای بازدید کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت