با نمایش ۳۲ قطعه عکس؛

نمایشگاه عکس گروهی «محرم» در اردبیل گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس گروهی با عنوان محرم با حضور هنرمندان استان اردبیل در محل نگارخانه سالن فدک اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه عکس گروهی «محرم» در اردبیل گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران به رشد کیفی و کمی تولیدات هنری در استان اردبیل اشاره کرد.

    سید ناصر اسحاقی با بیان اینکه پیش از این برای نمایش آثار هنری محدودیت فضا وجود داشت، اضافه کرد: با فعال شدن گالری‌های خطایی و نقش خیال بخشی از نیاز هنرمندان به فضاهای نمایشگاهی رفع شده است.

    وی با اشاره به ترافیک درخواست‌های برگزاری نمایشگاه در گالری‌ها ادامه داد: در واقع این مهم گویای خیل قابل‌توجه تولیدات هنری در این استان است.

    مدیرکل ارشاد اسلامی استان با اذعان به نمایش آثار فاخر هنری در نمایشگاه‌ها متذکر شد: هنرمندان استان اردبیل در تمامی رشته‌های هنری حضور فعال دارند بطوریکه در عکس، کاریکاتور، فیلم، نقاشی و سایر هنرها می‌توان آثار فاخری را مشاهده کرد.

    اسحاقی با ذکر مثالی به کسب 38 رتبه در سال جاری توسط فیلم‌سازان استان اشاره کرد و افزود: روزی نیست که اخبار موفقیت‌های هنرمندان استان در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها منتشر نشود.

    وی به کیفیت مطلوب تولیدات فیلم در استان اشاره کرد و گفت: استقبال عموم شهروندان نیز رو به افزایش است بطوریکه در کمتر از یک سال در سینما تک سالن فدک 120 مورد اکران فیلم انجام شده است.

    مدیرکل ارشاد اسلامی استان همچنین به تولیدات فاخر عکس هنرمندان استان نیز اشاره کرد و افزود: به ویژه نمایشگاه عکس عاشورایی توانسته بخشی از فرهنگ و پیشینه مذهبی اردبیل که مهد تشیع است را به نمایش بگذارد.

    گفتنی است در این نمایشگاه 32 قطعه عکس از 17 عکاس بومی استان اردبیل با محوریت عاشورا به نمایش گذاشته شده است.

    علاقه‌مندان می‌توانند تا 17 آبان ماه جهت بازدید آثار این نمایشگاه به مجتمع فرهنگی هنری فدک مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت