معاون فرماندار شهرستان بیله سوار خبر داد

برگزاری نمایشگاه های بهاره در شهرستان بیله سوار

عصر نمایشگاه- معاون فرمانداری بیله سوار از تشکیل نمایشگاه های بهاره به مناسبت عید نوروز در شهرهای جعفرآباد و بیله سوار خبر داد.

برگزاری نمایشگاه های بهاره در شهرستان بیله سوار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از بسیج ، محمد ابراهیمی، معاون فرماندار شهرستان بیله سوار با اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی های اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نمایشگاه بهاره در بیله سوار و بخش جعفرآباد برگزار خواهد شد و با محصولات باکیفیت و تخفیف مناسب به مشتریان ارائه خواهد شد.

    ابراهیمی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بیله سوار همچنین خواستارشناسایی و معرفی مکان مناسب و دارای شرایط استاندارد برای ارائه میوه های شب عید و عرضه اقلام منتهی به عید نوروز شدو خواستار شناسایی محل برای میدان تره بار از طریق شهرداری شهر بیله سوارشد.

    معاون فرمانداری بیله سوار به توزیع کالاهای ضروری در بازار اشاره و افزود: نظارت در توزیع بعضی از کالاها کم می باشد و تعدادی از توزیع کنندگان در بعضی از موارد فروشنده گان کالاهایی چون نان،مرغ،گوشت و .. را به طور کامل و با قیمت واقعی توزیع نمی کنند وباید پیگیری شود و بررسی های لازم توسط مسئولین این حوزه صورت گیرد.

    معاون فرماندار اظهار داشت: رضایتمندی مردم وجامعه مهمترین هدفی است که بایستی به آن توجه شود،وی بر رعایت حرمت بازار اسلامی،پرهیز از کم فروشی،گرانفروشی وتلاش برای رعایت انصاف وعدالت در فروش کالا توسط کسبه وبازاریان تاکید کرد.

    ابراهیمی نظارت وکنترل بازار در هر صنف، رعایت حقوق مردم در بازار را از مهمترین اولویت های بازار عنوان کردوبیان داشت:مهمترین هدیه به مردم آرامش ورضایتی است که در سایه سیاست های دولت تدبیر و امید و با همکاری مردم در بازار بوجود آمده است.

    وی درجلسه ستاد تنظیم بازار خاطرنشان کرد، در ده ماهه امسال از مجموع 14080فقره بازرسی از واحدهای صنفی 429 فقره به تعزیرات ارسال شده است و به پرداخت430میلیون ریال جریمه محکوم شدند.وی همچنین میزان بازرسی از نانوایی ها را1039 مورد عنوان کردند که 96پرونده به تعزیرات ارسال شده است.

    گفتنی است ؛جلسه تنظیم بازار شهرستان بیله سوار به ریاست ابراهیمی معاون فرمانداری بیله سوار و با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات فرمانداری بیله سوار برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت