مدیر امور بین الملل شرکت مهندسی ایران تاکید کرد

روابط حسنه سیاسی اقتصادی؛ نقطه قوت حضور در نمایشگاه عمان

عصر نمایشگاه- شرکت مهندسی ایران باسابقه ۴۰ ساله در زمینه صنایع معدن ، فولاد، نفت و گاز با استراتژی جدید ورود به بازارهای بین المللی در نمایشگاه عمان حاضر شده است.

روابط حسنه سیاسی اقتصادی؛ نقطه قوت حضور در نمایشگاه عمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، نیکوسخن مدیربازاریابی و امور بین الملل شرکت مهندسی ایران (ایرتک) افزود: ایرتک باسابقه 40 ساله در زمینه صنایع؛ معدن ؛ فولاد؛ نفت و گاز و نقش آفرینی در صنعت فولاد و نفت گاز ایران و اجرای پروژه های بزرگی مانند مبارکه هرمزگان ، آماک ، معدن زغال سنگ طبس و معادن مس سنبل با استراتژی جدید ورود به بازارهای بین المللی کار خود را ادامه خواهد داد.به خصوص بعد از حل و فصل مشکلات بین المللی توسط دولت که فضای بسیار مناسبی را برای فعالیت در کشورهای همسایه ، خاورمیانه و آسیای میانه ایجاد کرده است.

    وی افزود: بهترین کشوری که می تواند به عنوان هدف فعالیت مشترک قرار بگیرد عمان است که از دیرباز با کشورمان روابط حسنه سیاسی اقتصادی داشته و حال که برای نخستین باراست که شرکت ما در نمایشگاه عمان حضور پیدا کرده بررسی خواهیم کرد که چه نقشی می توانیم در طرح های توسعه این کشور داشته باشیم.

    نیکو سخن در ادامه تأکید کرد: تنوانمندی های ایران در این نمایشگاه خیلی ضعیف ارائه شده و این شانس که شرکت های قدرتری می توانستند در نمایشگاه حاضر باشند را از دست دادیم. که البته این موضوع ناشی از سفر رییس جمهور به کشورهای اروپایی است که سبب شد توجه فعالان معطوف به آن سمت باشد و فرصت حضور در این نمایشگاه و پتانسیل خوبی که برای فعالیت وجود داشت از دست برود.

    مدیربازاریابی و امور بین الملل شرکت مهندسی ایران در خصوص نقاط قوت نمایشگاه عمان برای فعالان اقتصادی کشورمان گفت: ازروابط خوب بین دو کشور ایران و عمان نقطه عطف حضور در این نمایشگاه است هرچند که ما منتظر شروع رسمی نمایشگاه با حضور وزیر عمانی هستیم تا ببینیم که در چه سطحی با این نمایشگاه برخورد خواهند کرد. لغو حضور وزیر صنعت اهمیت این نمایشگاه را کمرنگ کرد و  امید ما که ایران برای تقویت فعلان اقتصادی برنامه بهتری برای نمایشگاه عمان داشته باشد را به ناامیدی تبدیل کرد.

    وی در ادامه افزود: پیشنهاد ما این است که با تدبیر بهتری برای حضور پررنگ تر در کشورهایی که پتانسیل کار دارد حاضر شویم و از طرف دولت و هم بخش خصوصی حمایت شویم.هزینه های نمایشگاه که پیش از این با سوبسیدی که از طرف دولت پرداخت می شد کمک بزرگی به فعالان این صنعت بود متاسفانه کمرنگ تر شده و هزینه بالای تهیه فضای نمایشگاهی هم مزید بر علت شده و اگر حمایت ها بیشتر شود تا تعداد بیشتری شرکت کننده در نمایشگاه ها حاضر شوند مسیر بهتری برای جلوه صنایع ایرانی گشوده خواهد شد.

    نیکوسخن در پایان در خصوص برنامه های ایرتک در عمان گفت: در این نمایشگاه به مذاکره با چند شرکت از پیش تعیین شده پرداختیم و قراردادهایی در حال امضا است و امیدواریم نتایج مثبتی از حضورمان در این کشور بگیریم هرچند که اگر حمایت دولتی بیشتری داشتیم موفقیت محتمل تر بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت