معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اصفهان خبر داد

شرکت فعالان گردشگری اصفهان در نمایشگاه بین المللی برلین آلمان

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از حضور فعالان گردشگری این استان در نمایشگاه بین المللی برلین آلمان خبر داد.

شرکت فعالان گردشگری اصفهان در نمایشگاه بین المللی برلین آلمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین از 9 تا 13 مارس ( 19 تا 23 اسفند) در برلین برگزار می شود.ایران تاکنون تنها دو بار در این نمایشگاه بصورت مسنجم و سازمان یافته شرکت کرده است و در چند دوره حضور ایران در این نمایشگاه فقط در قالب غرفه هایی جداگانه بود که چند آژانس مسافرتی و خطوط هوایی بصورت محدود آنها را اجاره می کردند.

    محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اصفهان اظهار کرد: فعالان گردشگری این استان در نمایشگاه بین المللی برلین که اسفند امسال در کشور آلمان برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

    وی افزود: یکی از سیاست های اداره کل میراث فرهنگی استان ،تشویق و فراهم کردن حضور فعالان گردشگری استان در نمایشگاه های بین المللی گردشگری است.

    معاون گردشگری اداره کل میراث اصفهان افزود: با حضور فعالان گردشگری استان در نمایشگاههای بین المللی از یکسو جاذبه های گردشگری اصفهان به جهانیان معرفی می شود و ورود هرچه بیشتر گردشگران خارجی به ایران را به همراه دارد و از سوی دیگر زمینه های برقراری ارتباط دفاتر خدمات مسافرتی استان با فعالان گردشگری کشورهای جهان بمنظور جذب گردشگر خارجی فراهم می شود.

    وی اظهارکرد: تاکنون فعالان گردشگری استان در دو نمایشگاه بین المللی در داخل کشور (اصفهان و قشم) همچنین پنج نمایشگاه بین المللی خارجی در روسیه، هلند، ارمنستان، اسپانیا و اتریش شرکت کرده اند.

    یارمحمدیان تصریح کرد: برای اولین است که در 10 سال اخیر فعالان گردشگری استان بصورت گسترده در نمایشگاههای بین المللی گردشگری مشارکت فعال دارند و امیدواریم آغازگر دوران جدیدی در توسعه صنعت گردشگری دیار نصف جهان باشد.

    استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان امام (ره)، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

    همچنین براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، در حال حاضر بیش از 18 هزار هنرمند در بیش از 196 رشته صنایع دستی در این استان فعالیت می کنند.

    شایان ذکر است ؛شورای جهانی صنایع دستی ، 14 مهر اصفهان را از بین شش شهر جهان که نامزد ثبت جهانی صنایع دستی شده بودند به عنوان شهر جهانی صنایع دستی برگزید.

    گفتنی است ؛صنعت گردشگری اصفهان از سال 92 رشد قابل توجهی داشته است و براساس آمارهای ارائه شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری این استان در سال 92 رشد گردشگران خارجی اصفهان از 110 به 180 هزار نفر، در سال 93 به 250 هزار نفر و در نیمه اول سال 94 به بیش از 250 هزار نفر افزایش یافته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت