سفیر ایران در عمان مطرح کرد

نمایشگاه ایران در عمان ، پر بیننده ترین نمایشگاه در خلیج فارس ( ۱۱ )

عصر نمایشگاه- علی اکبر سیبویه، سفیر ایران در عمان در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه اختصاصی ایران گفت:سفارت ایران در مسقط موفق شد دومین نمایشگاه اختصاصی ایران را دایر کند.

نمایشگاه ایران در عمان ، پر بیننده ترین نمایشگاه در خلیج فارس ( ۱۱ )
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، علی اکبر سیبویه، سفیر ایران در عمان در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در گفت و گو با خبرنگار عصر نمایشگاه گفت:سفارت ایران در مسقط موفق شد دومین نمایشگاه اختصاصی ایران را دایر کند. خوشبختانه نمایشگاه از حیث وجود شرکت هایی که فناوری های بالایی دارند نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

    وی با اشاره به حضور  شرکت "ایران خودرو" در نمایشگاه سال جاری گفت:ایران خودرو از شرکت های بزرگی است که نسبت به سال گذشته پررنگ تر حاضر شده و از همان سال گذشته موفق به امضای تفاهم نامه هایی شد.از جمله این که با کمک صندوق سرمایه گذاری عمان به زودی اولین کارخانه تولید اتومبیل در عمان را راه اندازی خواهد کرد.

    سفیر ایران در عمان ادامه داد: تعداد زیادی از شرکت های پتروشیمی در نمایشگاه حضور دارند و از همین امروز شرکت های متعدد عمانی  برای عقد قرارداد و نیز انتقال خط تولید پاره ای از فرآورده های پتروشیمی اعلام آمادگی کرده اند.

    سیبویه افزود: نمایشگاه امسال بهتر از گذشته و در سطحی وسیع تر ظرفیت ها و توانمندی های کشور را به نمایش گذاشته و این در شرایط پسا تحریم فرصت مناسبی  است تا بتوانیم ظرفیت های خود را به بازارهای بین المللی ارایه کنیم.

    سفیر ایران در عمان  با اشاره به این که عمان پل ارتباطی خوبی بین ایران و کشورهای شرق افریقا و یمن است؛ گفت: محصولات ایرانی از این جا به یمن و شرق افریقا صادر می شود. امیدوارم در نمایشگاه سال آینده صنایع غذایی کشور حضور پررنگ تری داشته باشند.همچنین پیشنهاد می کنم فعالان صنعت لاستیک سازی،شرکت های تولید انواع موتور، موکت، لوازم خانگی و مواردی که نیاز مردم است؛ نیز در نمایشگاه حاضر شوند.

    وی عنوان کرد:این نمایشگاه سکوی پرتاب نمایشگاه سوم است تا در شرایط پسا تحریم بتوانیم مسیری که در باب معاملات تجاری با عمان ایجاد کرده ایم را پر بارتر از گذشته ادامه دهیم.

    سیبویه با اشاره به این که نمایشگاه جاری پر بیننده ترین نمایشگاه در سطح خلیج فارس است؛اظهار داشت: این  موضوع را می توان از استقبال شدید علاقه مندان فهمید. امسال نیز با رفع تحریم ها، بانک ها آمادگی انجام امور بانکی را دارند .علاوه بر این موانعی که بر سر راه کشتیرانی بود برداشته شده است و شرایط از هر لحاظ نسبت سال گذشته مناسب تر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت