مدیر منطقه کشورهای حوزه خلیج فارس ایران خودرو در گفت و گو با عصر نمایشگاه:( ۱۳ )

نمایشگاه عمان فرصت خوبى برای حضور ایران خودرو در بازارهای صادراتی منطقه می باشد

عصر نمایشگاه- شرکت ایران خودرو در نمایشگاه اختصاصی ایران حضوری بسیار پررنگ داشت و قرارداد تولید محصولات این شرکت در عمان نیز منعقد شد.در حاشیه این مراسم خبرنگار اعزامی ما به عمان گفت و گویی با مهدی اکبر مدیر منطقه کشورهای خلیج فارس شرکت ایران خودرو انجام داده است که با هم می خوانیم .

نمایشگاه عمان فرصت خوبى برای حضور ایران خودرو در بازارهای صادراتی منطقه می باشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    مهدی اکبر، مدیر منطقه کشورهای حاشیه خلیج فارس ایران خودرو  و مدیر عامل شرکت ارکید در عمان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» در عمان با اشاره به این که امسال دومین سالی است که شرکت ایران خودرو در نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان شرکت می کند؛ گفت: فرصت بسیار خوبی است و بنا داریم تا در منطقه آزاد دوقوم عمان با مشارکت و سرمایه گذاری صندوق توسعه سرمایه گذاری عمان خط تولیدی را راه اندازی کنیم.
    وی ادامه داد:مقدمات این کار فراهم شده، قرارداد اولیه آن به امضا رسیده و در حال ثبت شرکت جوینت ونچر هستیم تا به اعتبار آن امسال بتوانیم عملیات تولید را شروع کنیم . این نمایشگاه بهانه بسیار خوبی است تا مجموعه فعالیت های تولید ایران خودرو در معرض دید مردم عمان که استفاده کننده اولیه خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو هستند؛ قرار بگیرد.
    مدیر منطقه کشورهای حوزه خلیج فارس ایران خودرو افزود: شرکت ایران خودرو با خودروهای سواری شامل دنا، سورن و سمند و در قسمت خودروهای سنگین شرکت ایران خودرو دیزل با وانت، پیکاپ و کامیونت در این نمایشگاه حضور یافته است.همچنین شرکت تام ایران خودرو نیز در نمایشگاه حضور دارد و پروژه خط تولید دوقوم توسط این شرکت راه اندازی می شود.شرکت ایساکو نیز که خدمات پس از فروش ایران خودرو را بر عهده دارد با به نمایش گذاشتن قطعات خود در نمایشگاه حضور دارد.
    وی در پاسخ به این که ایران خودرو چه میزان از بازار خودرو عمان را از آن خود می کند؛ تصریح کرد:عمان واحد تولید خودرو ندارد و این اولین واحد تولید در عمان به شمار می رود. هدف ما هم فقط بازار عمان نیست.ما از حضور در عمان به دنبال صادرات مجدد از عمان به کشورهای شمال شرق آفریقا را داریم که پتانسل جمعیتی خوبی دارند و بازار خوبی برای ما خواهند بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت