محل دایمی نمایشگاه‌های اداره‌کل صنعت و معدن بندر عباس برگزار می کند

افتتاح نمایشگاه کتاب بندرعباس دردهه فجر

عصر نمایشگاه- در این دوره از نمایشگاه برای اولین ‌بار۵۳ نماینده ناشران خارجی ۱۰ هزارو یکصد عنوان کتاب را عرضه می‌کنند.

افتتاح نمایشگاه کتاب بندرعباس دردهه فجر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا ، سیصد و یکمین نمایشگاه کتاب استانی و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در آستانه شروع جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی 10 بهمن ماه افتتاح می‌شود.

    گفتنی است ؛سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان هرمزگان از تاریخ 10 تا 16 بهمن ماه با حضور علی‌اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، همایون امیرزاده، مشاور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دایمی نمایشگاه‌های اداره‌کل صنعت و معدن استان افتتاح می‌شود.

    همچنین ؛در این دوره از نمایشگاه برای اولین ‌بار53 نماینده ناشران خارجی 10 هزارو یکصد عنوان کتاب را عرضه می‌کنند که از آن میان می‌توان به کشورهای ترکیه، لبنان، آلمان، فرانسه، هلند و آمریکا اشاره کرد.

    دربخش داخلی این نمایشگاه، 453 ناشر داخلی در 441 غرفه، 56هزارو 813 عنوان کتاب را عرضه خواهند کرد. در این نمایشگاه 40 غرفه نیز به بخش دیجیتال اختصاص یافته است. مبلغ 450 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که از طریق بانک عامل مستقر درنمایشگاه دربین بازدید کنندگان توزیع خواهد شد.

    بخش جنبی سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان هرمزگان شاهد برگزاری برنامه‌های جنبی از قبیل برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی کتاب، نشست با موضوع حجاب و عفاف، نشست با موضوع سبک زندگی، نشست برای بررسی نشر استان، همایشی با موضوع بررسی مشکلات ناشران و کتاب‌فروشان تهران، نمایش تابلو با موضوع انقلاب و نمایش کتبی که مقام معظم رهبری در آن‌ها تقریظ دارند، خواهد بود.

    شایان ذکر است ؛سیزدهمین نمایشگاه کتاب بندرعباس صبح‌ها از ساعت10 تا 12 و عصر‌ها از ساعت 16 تا 21 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت