مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

بازگشایی مصلای قدس با برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: در روزهای آینده با بازگشایی مصلای قدس ،نمایشگاه بزرگ کتاب این استان برپا می شود.

بازگشایی مصلای قدس با برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از قم نیوز ،حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم در تالار شهید آوینی، با تشکر از حمایت های استاندار از حوزه فرهنگ و هنر ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه بیش از پیش در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی موثر باشد.

    وی در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی ساخت تالار مرکزی شهر گفت: در یک ماه اخیر بیش از 10 جلسه کاری توسط استاندار و معاونان استاندار در رابطه با افتتاح تالار مرکزی شهر برگزار شد، این تالار دارای سه سالن بزرگ و مناسب به همراه یک سالن روباز برای اجرای هنرهای نمایشی است که هدیه ای می باشد که تقدیم اهالی فرهنگ و هنر استان می شود.

    وی افزود: از استاندار و مسئولان استان تقاضا می کنم که به استعدادهای فراوان، پویا و تلاشگر هنر در استان توجه بیشتری داشته باشند و ان شاءالله سال 95 سال اختصاص بودجه ها برای هنرمندان استان در کنار ایجاد ظرفیت های فیزیکی که در تاریخ فرهنگ و هنر استان بی نظیر است، باشد.

    وی با اشاره به تلاش های معاونت هنری این اداره کل و انجمن های سینمای جوان و عکس قم در برگزاری جشنواره گفت: شرکت 500 قطعه عکس، 150 فیلم و 77 فیلمنامه در این جشنواره نشانه خوبی از تلاش ها و استقبال هنرمندان استان از این رویداد هنری است.

    وی با بیان اینکه آهنگ رو به رشد در این عرصه همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ان شاءالله شما هنرمندان با تلاش خود آثار فاخری را به جامعه هنری کشور عرضه می کنید و امیدواریم که ما هم بتوانیم با کمک های بیشتر به وظیفه خود را در قبال این همه ذوق، علاقه و پشتکار شما هنرمندان ایفا کنیم.

    وی با قدردانی و سپاسگزاری از مسئولان انجمن سینمای جوانان ایران در همکاری با اهالی فرهنگ و هنر قم درخواست کرد تا به استعدادهای درخشان این استان توجه بیشتری به ویژه در تولید آثار داشته باشند تا هنرمندان قم بتوانند در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشند و شاهد شکوفایی و بالندگی این استعدادها باشیم.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تاکید کرد: تمام تلاش ما برای ترقی و تعالی هنر فاخر فیلم و عکس استان است که امیدواریم بتوانیم خدمت کنیم تا طرح های بزرگ تر از آثارهنرمندان استان در عرصه فیلم در سطح کشور بدرخشند.

    آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه قم در تالار مجتمع فرهنگی هنری شهید سید مرتضی آوینی قم با حضور سید مهدی صادقی استاندار، فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، محسن ربانی مدیرکل کانون پرورش فکری استان، سید رسول موسوی نژادیان سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری، وحید فرجی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و اهالی فرهنگ و هنر استان قم برگزار و از برگزیدگان این جشنواه در به سه بخش عکس، فیلم و فیلمنامه تقدیر شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت