با حضور اصحاب فرهنگ و هنر؛

هفته فیلم و عکس اردبیل آغاز شد

عصر نمایشگاه- هشتمین هفته فیلم و عکس در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل آغاز شد.

هفته فیلم و عکس اردبیل آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، در مراسمی که صبح امروز و با افتتاح نمایشگاه عکس محرم و عزاداری مردم اردبیل آغاز بکار کرد قرار است در طول این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار شود.

    در این مراسم که  با حضور شفیع شفیعی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، رسولی مدیر دانشکده علمی و کاربردی خبر اردبیل و جمع کثیری از مسؤولان، فعالان و علاقمندان سینما و عکاسی استان اردبیل توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افتتاح شد قرار است برنامه‌های مختلفی اجرا شود.

    این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هنرمند دکتر داود اصغری ، هنرمند فقید بهمن خلایقی و شادروان ناصر جعفری ادامه یافت و پس از پخش چند گزارش تصویری از عملکردها و حرف دل هنرمندان از فیلم مستند پست 13 کار مشترک حسین درازی و سید امین موسوی رونمایی شد و به دنبال آن فیلم‌های برتر عاشورایی  تهیه شده در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به اکران در آمد.

    مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اعلام این خبر در خصوص سیاست‌برگزاری هفته‌ها فیلم و عکس گفت:  هفته‌ها فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با هدف گردهمایی فیلمسازان و عکاسان ، هر چند سال یکبار برگزار می‌شود و در طول برگزاری این همایش آثار موفق و مطرح فیلمسازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان استان به نمایش گذاشته می‌شود.

    میردولت موسوی تعداد فیلمهای این همایش را 75 عنوان و عکس‌ها را 32 عدد اعلام کرد و  افزود: تعداد فیلم‌های و عکس‌های قابل نمایش انجمن سینمای جوانان استان اردبیل خیلی بیشتر از این تعداد است که با توجه به  اولویت بندی و انتخاب 75 فیلم برای پخش شدیم.

    وی ادامه داد: هشتمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و همایش بزرگ فیلمسازان و عکاسان استان از 10 تا 13 آبان ماه در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت