پایان نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن، سیمان، متالوژی در کیش

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن، سیمان، متالوژی و صنایع وابسته که از ۶ بهمن ماه با حضور بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی در کیش برگزار شده بود جمعه شب به کار خود پایان داد.

پایان نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن، سیمان، متالوژی در کیش
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری، سرمایه پذیری، ارائه دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان معدن، سیمان و متالورژی و صنایع وابسته ، انتقال دانش تکنولوژی نوین، هدایت سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن ،انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت ها از جمله اهداف این نمایشگاه بود.

    همچنین در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی درقالب هلدینگ از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا، کانادا، استرالیا، روسیه، انگلیس ، افغانستان ، آلمان ، دانمارک ، اسلوونی و آفریقای جنوبی حضور داشتند.

    گفتنی است ؛در طول برپایی این رویداد اقتصادی، کارگاه های آموزشی با محوریت فرآوری مواد معدنی، عملیات تمیزکاری سطوح قطعات ریخته گری و صنعت منیزیم برگزار شد .مدیریت در اقتصاد معدن ، آسیب شناسی ،فرصتهای سرمایه گذاری خارجی و داخلی در بخش معدن و صنایع معدنی با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه از نشست ها و پنل های تخصصی این نمایشگاه بود.

    شایان ذکر است ،وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه معدن ایران ،سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، سازمان نظام مهندسی ایران، سازمان زمین شناسی، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، انجمن صادر کنندگان و تولید کنندگان سنگ آهن، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، انجمن تولیدکنندگان و وارد کنندگان ماشین آلات سنگین معدنی ،ساختمانی و راهسازی و دیگر انجمن ها و تشکل های صنفی مرتبط از جمله حامیان اصلی این نمایشگاه بودند.

    همچنین در پایان این نمایشگاه به شرکت کنندگان لوح یادبودی اهدا شد .نخستین دوره این نمایشگاه سال گذشته در کیش برگزار شده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت