رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور:

بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب ،نیشابور را شهر علم و اخلاق ببینند

عصر نمایشگاه- با بازدیدکنندگانی که از بیرون شهرستان به نمایشگاه کتاب می آیند طوری برخورد کنیم که شهر نیشابور را شهر علم ، فکر ، اخلاق و ادب ببینند .

بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب ،نیشابور را شهر علم و اخلاق ببینند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور در جلسه این شورا اظهارکرد: یکی از مسائل فرهنگ عمومی نظم است و تمامی عزیزان نظم در کارها را سرلوحه کارخویش قرارداده  که این نظم وانضباط در تمام شئونات جامعه ساری وجاری شود.

    حجت الاسلام و المسلمین سیدقاسم یعقوبی افزود: ما باید در هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران که در نیشابور برگزار می شود طوری برنامه ریزی کنیم که برخورد ما با بازدیدکنندگانی  که از بیرون شهرستان می آیند ،شهر نیشابور را شهر علم ، فکر ، اخلاق و ادب ببینند و با ایجاد امکانات کسترده وآبرومندی در شان این شهرستان برگزار گردد.

    سرپرست فرمانداری نیشابور با اشاره به اهمیت برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌هایی نظیر نیشابور اذعان کرد: این رویدادها علاوه بر منفعت‌های فرهنگی باعث رونق اقتصادی و دیگر فواید اجتماعی برای شهروندان می‌شود که باید با برنامه‌ریزی مناسبی به آن‌ها پرداخته شود.

    دادستان نیشابور نیز عنوان کرد: در نمایشگاه جهت اقامه نماز برنامه زمان بندی ونمازخانه برای نمازگزاران در نظر گرفته شود و در  خصوص شبهای فرهنگی چون همزمان با محرم و صفر است باید برنامه هایی متناسب با این ایام برگزارگردد.

    حجت الاسلام و المسلمین غلامرضااکبری مقدم  گفت:در نمایشگاه کتاب خرید و فروش لوازم التحریر و نوشت افزار نداشته باشیم و هم چنین درخصوص ناشران و  اصناف  شهرستان نیشابور توجه ویژه گردد وغرفه هایی مخصوص ایشان تدارک دیده شود.

    سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور در خصوص مصوبات این شورا عنوان کرد: مقرر گردید در خصوص  مراسم 13 آبان اطلاع رسانی وهماهنگی لازم توسط نهادها وادارات انجام پذیرد، در خصوص نامه مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد همزمان با پیاده روی اربعین در قالب طرح نائب الشهید مقرر گردید هر ساله: 1- مشخصات شهدا توسط بنیاد شهید و کانون همبستگی فرزندان شاهد تکثیر گردد و در اختیار زائران قرار گیرد. 2- هر ساله بدرقه زائران اربعین از محل شهدای گمنام انجام گیرد. 3- فضا سازی شهری توسط بنیاد شهید ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری انجام پذیرد.4- هر کاروان پیاده به نام یک سردار شهید نامگذاری گردد. 5- با مسئولین شهرستان جهت رسانه ای شدن طرح نائب الشهید مصاحبه لازم انجام گیرد.

    عباس کرخی اذعان کرد: در خصوص نامه مسئول دبیر خانه دائمی ستاد غنی سازی اوقات فراغت با موضوع طرح تبدیل مدارس در روزهای پنجشنبه به کانون فرهنگی محله مقرر گردید کارگروهی با مسئولین شهرداری (کانون پیشنهادی شهرداری) و آموزش و پرورش تشکیل گردد و گزارش آن به دبیر خانه شورا ارسال گردد.

    سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورتصریح کرد: مقرر گردید کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان در هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران شرکت نمایندو از مدیران کل دستگاه خود جهت افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در 16 آبان 95ساعت 18 عصردر محل فرهنگسرای سیمرغ دعوت به عمل آورند واداره اوقاف و امور خیریه برای اسکان مسافران نمایشگاه کتاب آمادگی لازم را داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت