در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس؛

افتتاح همزمان چهار نمایشگاه در شیراز

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، ششمین نمایشگاه تخصصی حمام، سونا، استخر و جکوزی ، دومین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و تجهیزات سرمایی و گرمایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس گشایش یافت.

افتتاح همزمان چهار نمایشگاه در شیراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین افتتاح این نمایشگاه ها گفت: این نمایشگاه ها با حضور 140 شرکت داخلی از جمله استان های فارس، خراسان رضوی، یزد، اصفهان، آذربایجان غربی و مازندران و نمایندگان شرکت ها و تولیدکنندگان خارجی از کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه ، ژاپن ، کره جنوبی، چین حضور دارند.
    عبدالناصر اسکندری افزود: این نمایشگاه ها در قالب 250 غرفه و در مساحتی بالغ بر 18 هزار متر مربع فضای مسقف نمایشگاهی برپا شده است.
    وی با بیان اینکه در هر یک از این نمایشگاه ها، تولیدکنندگان به معرفی محصولات و خدمات خود می پردارند عنوان داشت: برپایی نمایشگاه فرصت مناسبی برای مردم و تولیدکنندگان صنایع فراهم می آورد تا توانمندی ها و دستاوردهای خود را ارائه کنند.
    اسکندری با اشاره به نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک بیان کرد: باتوجه به اینکه فعالان عرصه تولید کاشی و سرامیک کشور همواره در حال تجهیز خود به جدیدترین دانش روز این صنعت هستند، می توان ادعا کرد که توان تکنولوژیکی کشور در این حوزه با کشورهای اروپایی برابری می کند.
    وی اظهارداشت: استان فارس سهم عظیمی در تولید کاشی و سرامیک و تولید خوراک این صنعت دارد، لذا برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبدیل فارس به یکی از قطب های کاشی و سرامیک کشور است.
    او در خصوص برگزای نمایشگاه تأسیسات و تجهیزات سرمایی و گرمایی نیز اضافه کرد: هم اکنون تولید محصولات در زمینه گرمایشی و سرمایشی در کشور به خودکفایی رسیده است و این نمایشگاه می تواند فرصت های جدیدی را پیش روی فعالان این بخش قرار دهد.
    اسکندری ادامه داد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش کارگاه آموزشی با موضوع خلاقیت در طراحی و بررسی گرایش های طراحی داخلی معاصر و طراحی چیلر و برج خنک کننده در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می شود.
    این چهار نمایشگاه تا14 آبان ماه جاری از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز میزبان همه مردم و علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت