دبیر شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق کشور خبر داد

حضور ویژه چهار کشور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

عصر نمایشگاه- دبیر شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق کشور از حضور ویژه و پاویونی چهار کشور کره جنوبی، چین، ترکیه و آلمان در نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور خبر داد.

حضور ویژه چهار کشور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، "کیومرث جلیلیان" دبیر شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور حضور چهار کشور کره جنوبی، ترکیه، چین و آلمان بصورت پاویون را از ویژگی‌های نمایشگاه شانزدهم ذکر کرد و افزود: کشور چین با 134 شرکت، ترکیه با 18 شرکت، کره جنوبی با 12 شرکت و آلمان با 11 شرکت در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

    وی با بیان این مطلب که شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور از 15 تا 18 آبانماه جاری در محل برگزاری دائمی نمایشگاه بین‌المللی در فضایی بالغ بر 43 هزار متر مربع در 12 سالن نمایشگاهی با مجموع 650 شرکت شامل 350 شرکت داخلی و 259 شرکت خارجی برگزار می‌شود گفت: این شرکت‌ها از 21 کشور جهان از جمله شرق آسیا، اروپای مرکزی، حوزه اسکاندیناوی، آمریکا، روسیه، چین و... آخرین دستاوردهای خود را در زمینه صنعت برق به معرض بازدید عموم می‌گذارند و در مدت 4 روز در یک فضا سالم و تخصصی به رقابت خواهند پرداخت.

    جلیلیان با اشاره به اینکه 70 درصد شرکت‌های خارجی به‌صورت مستقیم در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند گفت: در حاشیه برگزاری نمایشگاه دو پنل تخصصی در روزهای یکشنبه 16 آبانماه از ساعت الی 12 با عنوان محیط کسب و کار صنعت برق در شرایط پسا تحریم با رویکرد اقتصاد مقاومتی به ریاست مهندس فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و روز دوشنبه 17 آبانماه از ساعت 14 الی 16 با عنوان راهکارهای ارتقای توانمندی‌های داخلی و توسعه صادرات با ریاست مهندس محمودی قائم مقام وزیر نیرو برگزارخواهد شد.

    وی با اشاره به تاکید وزیر نیرو مبنی بر محور قرار دادن شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه شانزدهم گفت: تاکنون حدود 20 شرکت دانش بنیان برخی از تجهیزات مورد نیاز صنعت برق کشور از جمله تولید لامپ‌های LED، موتورهای گاز سوز، سامانه‌های قرائت کنتور، کنتورها و لوازم اندازه گیری هوشمند آب و برق، سامانه‌های کنترل روشنایی شهری، طراحی و ساخت سامانه‌های ذخیره انرژی، پره‌های توربین‌های گازی، لوله‌های سوپر آلیاژ، روغن ترانسفورماتور، لوله‌های حفاظتی و PLC های با سرعت پردازش بالا را در کشور بومی سازی کرده و در این نمایشگاه در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهند داد.

    دبیر شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور با اشاره به همزمانی برگزاری جلسه کمیسیون مشترک برق با کشور تاجیکستان با ریاست وزیر نیرو در تهران و همزمانی آن با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق گفت: وزیر انرژی تاجیکستان و هیئت همراه در زمان برگزاری نمایشگاه از شرکت‌های داخلی و خارجی دیدار می‌کنند.

    وی با اشاره به حضور وزیر اقتصاد هنگ کنگ که به میزبانی وزارت صنعت و معدن در تهران حضور دارد و از نمایشگاه بازدید خواهد کرد افزود: با توجه به موضوع جذب سرمایه گذار خارجی، حضور وزیر اقتصاد هنگ کنگ در نمایشگاه پر رنگ‌تر شده و پتانسیل موجود در سرمایه گذاری صنعت برق کشورمان مد نظر قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت