معاون فرهنگی ارشاد فارس مطرح کرد:

۱۲ میلیارد ریال سهم پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از افزایش ۵۰ درصدی بن خرید، معادل ۱۲ میلیارد ریال در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس خبر داد.

۱۲ میلیارد ریال سهم پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مهدی امیدبخش در حاشیه نشست شورای سیاست گذاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس با بیان اینکه میزان بن خرید با افزایش 50 درصدی به 12میلیارد ریال رسیده، افزود: با توزیع این میزان بن، پیش بینی می شود در نمایشگاه پانزدهم رکوردی تازه برای فروش کتاب در سطح کشور رقم بخورد.

    عضو شورای سیاستگذاری پانزدهمین نمایشسگاه کتاب فارس از ایجاد تغییرات عمده در برگزاری این رویدار فرهنگی خبر داد و افزایش 50 درصدی میزان بن خرید کتاب را مهمترین تغییر نمایشگاه امسال اعلام کرد و گفت: سال گذشته 8میلیارد ریال بن خرید کتاب در میان عموم مردم توزیع شد که فروشی معادل بیش از 30 میلیارد ریال را رقم زد.

    امید بخش با بیان اینکه میزان بن خرید با افزایش 50 درصدی به دوازده میلیارد ریال رسیده است افزود: با توزیع این میزان بن پیش بینی می شود در نمایشگاه پانزدهم رکوردی تازه برای فروش کتاب در سطح کشور رقم بخورد.

    عضو شورای سیاستگذاری پانزدهمین نمایشسگاه کتاب فارس در ادامه عرضه بن خرید کتاب در چند بانک عامل قبل از برگزاری نمایشگاه را از دیگر تغییرات نمایشگاه امسال دانست و گفت: 4 میلیارد ریال از بن خرید کتاب به ادارت، مراکز آموزشی و سازمان ها و مراکز آموزش عالی اختصاص دارد که 10 روز قبل از نمایشگاه در بانک های عامل عرضه می شود.

    امیدبخش با اشاره به استقبال گسترده ناشران از ثبت نام در نمایشگاه کتاب فارس تصریح کرد: با توجه به موقعیت برجسته فارس در نمایشگاه های استانی و میزان بی نظیر فروش، ناشران کشور استقبال خوبی از حضور در نمایشگاه به عمل می آوردند که امسال تا 21 آبان ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

    وی افزایش مقدار بن خرید کتاب به اشخاص حقیقی را نیز از جمله تغییرات پانزدهمین نمایشسگاه کتاب فارس اعلام و تأکید کرد: امسال میزان بن در نظر گرفته برای عموم مردم  نیز رشد قابل توجهی دارد که میزان آن به زودی اعلام خواهد شد.

    معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پایان گفت: پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس از چهارم تا نهم آذرماه در سایت نمایشگاه های بین المللی شیراز میزبان علاقمندان به کتاب خواهد بود.

    گفتنی است ،اعضاء شورای سیاستگذاری پانزدهمین نمایشسگاه کتاب فارس را مدیر کل فرهنگ و ارشاد، معاون فرهنگی مطبوعاتی، معاون اداری مالی و داریوش نوید گویی مدیر انتشارات نوید و ناشر برتر کشوری برعهده دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت