سرپرست معاونت استانداری وفرمانداری نیشابور خبرداد:

حضور وزیر ارشاد در افتتاح نمایشگاه ناشران کتاب ایران نیشابور

عصر نمایشگاه- با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه ناشران کتاب ایران در پایتخت کتاب ایران نیشابور افتتاح خواهد شد.

حضور وزیر ارشاد در افتتاح نمایشگاه ناشران کتاب ایران نیشابور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، سرپرست معاونت استانداری وفرمانداری ویژه شهرستان نیشابور اظهارکرد: ، سید رضا صالحی امیری وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی برای افتتاحیه بزرگترین رویداد فرهنگی شرق کشور نمایشگاه ناشران کتاب ایران در پایتخت کتاب ایران  نیشابور، حضور خواهدیافت.

    سعید شیبانی افزود: استاندار و معاونان ستادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان خراسان رضوی و فرهیختگان  و اندیشمندانی از سراسر کشور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در پایتخت کتاب ایران نیشابور برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

    وی خاطرنشان کرد: هجدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران از 16 تا 21 آبان 95 از ساعت 9:30 الی 12 ظهر و 15:30 الی 21 شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خیام واقع در جاده باغرود نیشابور برگزار می‌شود و شامگاه یکشنبه 16 آبان 95 ساعت 18 بعدازظهر مراسم افتتاحیه در محل فرهنگسرای سیمرغ انجام خواهد شد.

    شیبانی یادآور شد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی واجرایی شهرستان دربرگزاری هرچه مطلوب این رویداد بزرگ فرهنگی مشارکت و همکاری داشته اند، چون فرهنگ سنگ بنای هرجامعه بوده و زیربنای همه فعالیت های اقتصادی، تجاری و سیاسی در کشور محسوب می شود.

    نماینده عالی دولت در نیشابور گفت: این رویدادها علاوه بر منفعت‌های فرهنگی باعث رونق اقتصادی و دیگر فواید اجتماعی برای شهروندان می شود که باید با برنامه‌ریزی مناسبی به آنها پرداخته شود.

    نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی نیشابور بیان کرد: تمام امکانات شهرستان برای این رویداد فرهنگی بسیج شده اند و امکانات خوبی در بخش‌های مختلف برای بازدید هرچه بهتر ناشران و بازدیدکنندگان در نظرگرفته شده است.

    سرپرست معاونت استانداری وفرمانداری ویژه شهرستان نیشابورتصریح کرد: مطمئناً تحقق اهداف و برنامه­ های اقتصادی، بدون فرهنگ­سازی و ایجاد بسترهای فرهنگی و اجتماعی، امری ناقص است وچه بسیار برنامه­ های اقتصادی با اهداف روشن و شفاف و برنامه­ ریزی دقیق بوده که به علت فراهم نبودن زمینه­ های فرهنگی و اجتماعی آن در جامعه به مقصد و مقصود نرسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت