بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۱۰)

سومین نشست کتابخوان اصحاب رسانه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- ‎ سومین نشست کتابخوان ویژه اصحاب رسانه با حضور اهالی رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و مکتوب برگزار می‌شود.

سومین نشست کتابخوان اصحاب رسانه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل این نهاد، درباره اهمیت نشست‌های کتابخوان گفت: برنامه کتابخوان که از خرداد سال گذشته آغاز شده، عنوان نشست‌هایی است که در آن کتاب‌های خوانده شده برای دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود.

    محمد هادی ناصری افزود: کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی، اعضای کتابخانه‌ها و به طور کلی همه علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی که تمایل به معرفی کتاب دارند، در این نشست‌ها، کتاب‌هایی را که از خواندن آن لذت برده‌اند به دیگران معرفی می‌کنند، این کار در ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاثیر دارد.

    وی ادامه داد: قرار است در آستانه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، اهالی رسانه در نشست کتابخوان ویژه اصحاب رسانه گرد هم آیند و کتاب های خوانده شده خود را به اشتراک بگذارند.
    ‎ناصری به جزئیات بیشتر این برنامه اشاره و اضافه کرد: سردبیران، خبرنگاران، گزارشگران، روزنامه‌نگاران و مدیران رسانه‌ها روز یکشنبه 16 آبان در سومین نشست کتاب‌خوان ویژه اصحاب رسانه در هتل انقلاب تهران از ساعت 18 تا 20 گرد هم می‌آیند.

    به گفته وی، در این نشست، سه نفر از خبرنگاران رسانه‌ها، مدیر رادیو فرهنگ، رییس خانه عکاسان ایران و دو سردبیر از رسانه‌های مختلف، کتاب‌های مورد نظر خود را به اشتراک می گذارند،این افراد 7 دقیقه فرصت دارند تجربه خواندن خود را از یک کتاب به اشتراک بگذارند.
    ‎مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نقش رسانه‌ها را در ترویج خواندن و مطالعه مهم و تأثیرگذار دانست و افزود:‌ انعکاس نشست‌های کتابخوان در رسانه های مختلف، می‌تواند تأثیرگذاری آنها را به مراتب بیشتر کند. روش‌های سنتی معرفی کتاب خوب است، اما می‌توان راه‌های جدیدی برای معرفی کتاب پیدا کرد و رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه پیشگام باشند تا زمینه هر چه بیشتر ترویج کتاب و کتابخوانی در کشور فراهم شود.

    ** حضور سازمان اسناد در نمایشگاه مطبوعات
    گفتنی است ، امسال نیز غرفه این سازمان در بیست دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها مانند سال های گذشته غرفه ای متنوع است که مطبوعات قدیمی به همراه اسناد مطبوعات در آن به نمایش درآمده است.
    در این غرفه کتاب های مربوط به مطبوعات و فصلنامه های تخصصی سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز ارائه می شود.
    غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی با شماره 482 در طبقه همکف شبستان مصلی امام خمینی(ره) پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

    ** رونمایی از کتاب چه کسانی «چه» را کشتند؟
     رونمایی از کتاب چه کسانی«چه» را کشتند؟ روز یکشنبه 16 آبان از ساعت 15 الی 17 در سالن اجتماعات فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با همکاری سفارت جمهوری کوبا برگزار می شود.
    این کتاب به چگونگی فرار سازمان سیا و عوامل آن از مجازات ارتکاب به قتل «چه» می پردازد. این کتاب نوشته مایکل رتنر و مایکل استیون اسمیت و با ترجمه محمد قربانی توسط نشر مضمون وارد بازار کتاب شده است.

    ** انتشار کتاب «پسا استعمار و نظم جهانی»
    کتاب «پسا استعمار و نظم جهانی» توسط انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) وارد بازار نشر شد.
    این کتاب تألیف محمدحسن خانی و در قطع رقعی و در 134 صفحه به‌چاپ رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت