بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۲۸)

کارت اهدای عضو خود را آنلاین در غرفه سلامت آنلاین در نمایشگاه مطبوعات دریافت کنید

عصر نمایشگاه- اگر دوست دارید در صورت حادثه احتمالی پس از مرگ مغزی، اعضایتان به بیماران نیازمند اهدا شود، می توانید با حضور در غرفه سلامت آنلاین واقع در راهروی ۲۲ نمایشگاه مطبوعات، شماره ۵۰۹ فرم اهدای عضو را پر کنید و به صورت آنلاین کارت اهدای خود را نیز دریافت نمایید.

کارت اهدای عضو خود را آنلاین در غرفه سلامت آنلاین در نمایشگاه مطبوعات دریافت کنید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از سلامت آنلاین ، این اقدام با همکاری پایگاه خبری سلامت آنلاین و انجمن اهدای عضو ایرانیان  همه روزه  از ساعت 16 تا 20 تا پاین نمایشگاه انجام می شود.

    رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان در گفتگو با سلامت آنلاین در این باره گفت: در همه جای دنیا رضایت خانواده فردی که دچار مرگ مغزی شده، شرط اساسی است و رضایت خانواده منوط به اعلام رضایت شفاهی و یا کتبی خود فرد است. به بیان دیگر تصمیم گیری در باره  فرد دیگری که دچاز آسیب مغزی شده، کار دشواری است ولی وقتی خود فرد  در زمان حیات اعلام کرده باشد که برای اهدای اعضایش رضایت کامل دارد، بدون شک تصمیم گیری بسیار آسان خواهد شد و این کار به ترویج فرهنگ اهدای عضو کمک شایانی می کند.

    دکتر کتایون نجفی زاده افزود: با دستور وزیر محترم بهداشت سامانه اهدای عضو  در سال 93 راه اندازی شد و در سراسر کشور کاربران به این سایت دسترسی دارند و واحدهای فراهم آوری اعضای پیوندی می توانند با ورود به این سامانه اطلاعات مورد  نیاز خود را  دریافت  کنند و زمینه اهدا و پیوند اعضا در بستری مناسب آماده شود.

    وی تاکید کرد: به همین منظور امسال انجمن اهدای عضو ایرانیان در غرفه پایگاه خبری سلامت آنلاین در نمایشگاه مطبوعات  مستقر است و به صورت آنلاین برای متقاضیان کارت اهدای عضو صادر می کند.

    یادآور می شود همه روزه از ساعت 16 تا 20 کار تکمیل فرم و صدور کارت اهدای عضو متقاضیان در غرفه سلامت آنلاین انجام  می شود.

    غرفه سلامت آنلاین در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در شبستان اصلی، راهروی 22c شماره 509  قرار دارد و دست اندر کاران آن برنامه های ویژه ای چون مشاوره رایگان دیابت  را همه روزه  از ساعت 14 تا 18 برای مخاطبان خود تدارک دیده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت