سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد :

تشریح جزئیات خرید از نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به تشریح جزئیات و اطلاعات دستیابی و خرید کتاب از دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه پرداخت.

تشریح جزئیات خرید از نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، پیمان جسری با یادآوری برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه از 24 تا 29 آبان امسال اطلاعاتی از چگونگی دستیابی به کتاب های مورد نظر و نیاز افراد در نمایشگاه و هم‌چنین نحوه خرید بن کتاب در این دوره پرداخت.

    وی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه، یک رویداد فرهنگی عظیم در استان بوده که به نوعی طی سال‌های اخیر به برند استان  تبدیل شده است.

    جسری یاد آور شد: استان کرمانشاه از نظر استقبال از نمایشگاه‌های برپا شده کتاب استانی جزو استان‌های پیشرو بوده است که نشانگر از توجه مردم این استان به بحث کتاب و کتابخوانی است.

    وی حضور بسیاری از ناشرین مطرح کشوری در نمایشگاه کتاب کرمانشاه و استقبال بیشتر آنان از این نمایشگاه نسبت به سایر استان‌ها را دلیلی بر این مدعا دانست.

    بن خرید کتاب در نمایشگاه کرمانشاه پیش فروش می شود

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به امکان‌های جدید نمایشگاه امسال اشاره ای داشت و گفت: از جمله این امکان‌ها می توان به پیش فروش بن کتاب در نمایشگاه امسال اشاره کرد.

    وی با بیان اینکه، پیش فروش بن کتاب از 10 آبان امسال آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://bon.tibf.ir  نسبت به خرید بن اقدام کنند.

    وی افزود: براساس تدابیر اتخاذ شده، افراد با داشتن مدرک تحصیلی تا مقطع کاردانی می توانند با عضویت در این سایت تا 50 هزار تومان بن خرید با 20 درصد تخفیف خریداری کنند.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: براین اساس متقاضیان با تحصیلات بالاتر از مقطع کاردانی نیز می توانند 100 هزار تومان بن خریداری کنند.

    وی تصریح کرد: طی ثبت نام در سامانه ذکور و عضویت در آن و هم چنین پیش خرید بن، یک کد رهگیری به متقاضی اعلام می شود که در زمان نمایشگاه آن را به غرفه تحویل خواهد داد و بن کتاب خود را دریافت می کند.

    چنانچه موفق به خرید کتاب نشوید تا 2 هفته بعد می تواند وجه خود را پس بگیرید

    جسری همچنین از یک اقدام جدید دیگر در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: چنانچه فرد، موفق به خرید کتاب با بن نشد، می تواند تا دو هفته بعد پول خود را پس بگیرد و یا با مراجعه به 15 کتابفروشی که اسامی آنها مشخص شده است تا دو هفته بعد از نمایشگاه، کتاب مورد نظر خود را خریداری کنند.

    وی هم چنین به امکان جدید دیگر نمایشگاه کتاب امسال که همان «اپلیکشن نمایشگاه کتاب» است اشاره کرد و آن را امکانی خوب برای خریداران دانست که پیش از ورود به نمایشگاه، کتاب مورد نظر خود را جستجو و محل آن را در نمایشگاه بیابند.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حل مشکل عرضه کتاب‌های تخصصی نیز در نمایشگاه دوازدهم خبر داد و گفت: طی نمایشگاه امسال فقط یک سالن برای کتب نمایشگاهی اختصاص داده می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت