پاویون جمهوری اسلامی ایران برگزار می کند

برگزاری دومین دوره بزرگ ترین نمایشگاه سنگ خاورمیانه در امارات

عصر نمایشگاه- دومین دوره بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی سنگ خاورمیانه ۳ تا ۶ خرداد ماه ۹۵ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.

برگزاری دومین دوره بزرگ ترین نمایشگاه سنگ خاورمیانه در امارات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان ، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: این شرکت پاویون جمهوری اسلامی ایران در دومین نمایشگاه سنگ خاورمیانه را برگزار خواهد کرد. 

    رسول محققیان در نشست بررسی فرصت های تجاری این نمایشگاه که با حضور نایب رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی اصفهان و فعالان صنعت سنگ در محل دفتر مرکزی شرکت نمایشگاه های اصفهان برگزار شد، با اشاره به این که این نمایشگاه راه ورود به بازار مصرف امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس است، اظهار داشت: دومین دوره بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی سنگ خاورمیانه 3 تا 6 خرداد ماه 95 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.

    وی با بیان این که شرکت های ایرانی حاضر در این نمایشگاه، در کنار غول های صنعت ساخت و ساز منطقه و جهان حضور خواهند یافت، بیان داشت: دبی، شاهراه تجارت با جهان است و با توجه به این که هم اکنون چندین پروژه مهم ساخت و ساز از جمله مرکز نمایشگاه جهانی اکسپو 2020، سالن تئاتر دبی اپرا و چندین مرکز خرید با میلیاردها دلار سرمایه گذاری در دبی کلید خورده است، شرکت های ایرانی می توانند با حضور در این نمایشگاه از فرصت مشارکت در این پروژه ها بهره مند شوند.

    رسول محققیان افزود: اغلب این پروژه ها تا سال 2020 به اتمام می رسد و شرکت های ایرانی باید در فرصت پیش رو ارتباط های لازم را برقرار کرده و شرکای تجاری خود را بیابند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تأکید کرد: نزدیکی ایران با امارات از جمله مزیت هایی است که می تواند فرصت همکاری و استفاده از ظرفیت های بالای منطقه و کشور امارات را افزایش دهد.

    وی با بیان این که بیش از 20 کشور جهان در این نمایشگاه حضور یافته و بیش از 20 هزار بازدیدکننده متخصص از این نمایشگاه بازدید می کنند، اعلام کرد: برگزاری بیش از 40 کارگاه و سمینار رایگان آموزشی به صورت همزمان با این رویداد باعث می شود حجم قابل توجهی از بازدیدکنندگان متخصص از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

    وی اذعان داشت: در حال حاضر 160 مترمربع از فضای این نمایشگاه برای حضور شرکت های ایرانی در نظر گرفته شده که این میزان قابل افزایش است اما در مجموع از آن جا که شرکت های حاضر در این نمایشگاه، نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستند، تلاش می شود مجموعه هایی انتخاب شوند که نحوه حضور در نمایشگاه های بین المللی را بدانند و از توانمندی و نقاط قوت برخوردار بوده، همچنین با اصول و مهارت گفتمان های تجارت بین الملل آشنا باشند. 

    وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از سال 2009 با برند نمایشگاهی BIG 5 همکاری داشته است و به واسطه این همکاری هم اکنون نماینده انحصاری نمایشگاه فرش و کفپوش خاورمیانه، نمایشگاه صنعت سیمان و بتن دبی، نمایشگاه صنعت ساختمان اندونزی، نمایشگاه صنعت ساختمان هند، نمایشگاه سنگ خاورمیانه و نمایشگاه صنعت ساختمان کنیا در ایران است.

    محققیان در ادامه با اشاره به این که نمایشگاه ها یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه تجارت و توسعه اقتصادی، است، افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان طی 5 سال گذشته در حوزه نمایشگاه های خارج از کشور، حضور و نقش فعال و مؤثری داشته و در حال حاضر نیز با شرایط ایجاد شده در پساتحریم و اجرای برجام، حضور قوی تری در نمایشگاه های بین المللی خواهد داشت. 

    وی اضافه کرد: مذاکرات تنگاتنگی با نمایشگاه های بزرگ دنیا از جمله ورونا، هانوفر، کرارا، مرکز نمایشگاهی دی ال جی آلمان و دی ام جی انگلیس داشته ایم که منجر به قراردادهای همکاری خواهد شد و امیدواریم سازمان توسعه تجارت نیز با اختصاص یارانه های نمایشگاهی زمینه حضور مشارکت کنندگان در نمایشگاه های خارج از کشور را فراهم سازد.

    وی تصریح کرد: متأسفانه در بسیاری از صنایع به چند بازار قدیمی و انحصاری بسنده کرده ایم، در صورتی که در شرایط فعلی باید به دنبال بازارهای جایگزین بود چراکه بازارهای محدود با کوچکترین تنش از دست خواهد رفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت