معاون استاندار اردبیل:

نمایشگاه هفته پژوهش با محوریت شرکت‌های دانش بنیان و فن بازار برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه: در گرامیداشت هفته پژوهش و از ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه نمایشگاه فن بازار و دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها، موسسات علمی، تحقیقاتی و دستگاه‌های دولتی در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود

نمایشگاه هفته پژوهش با محوریت شرکت‌های دانش بنیان و فن بازار برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از فارس، اقبال عباسی صبح امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته پژوهش در استانداری اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت هفته پژوهش و از 14 تا 17 آذر ماه نمایشگاه فن بازار و دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها، موسسات علمی، تحقیقاتی و دستگاه‌های دولتی در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

    وی افزود: ما امسال تصمیم گرفتیم تا نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی با حضور بیش از ده‌ها شرکت فناور و پژوهش محور و دانش بنیان و تولیدکنندگان آثار تحقیقی و پژوهشی برگزار شده و جشنواره نیز در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شود.

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: در این هفته تلاش خواهیم کرد تا از ایده‌های جدید کارآفرینی و فناوری حمایت کرده و زمینه توانمندسازی برنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی را بیشتر فراهم کنیم.

    عباسی تصریح کرد: ستاد برگزاری جشنواره‌‌های هفته پژوهش از هفته‌های پیش در قالب کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی فعالیت خود را با محوریت برنامه‌ریزی دقیق و منسجم انجام می‌دهند و انتظار این است تا زمینه حرکتی مثبت و سازنده برای برگزاری شایسته این نمایشگاه و جشنواره با تامین اعتبار مورد نیاز فراهم آید.

    این مسئول از آموزش و پرورش خواست تا در کنار دانشگاه‌ها و موسسات علمی و پژوهشی در برگزاری این نمایشگاه فعالانه حاضر شود تا با بالا رفتن کیفیت کار در برگزاری نمایشگاه و معرفی توانمندی‌ها مخترعان و مبتکران زمینه اشتغال مولد فراهم آید.

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل ادامه داد: قطعا این مشارکت به ویژه حضور شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند در تحقق ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار باشد که قطعا انتظار داریم تمام دستگاه‌های اجرایی یاریگر ما در برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش باشند.

    عباسی یادآور شد: ما در تامین اعتبارات از محل منابع استانی و 3 درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در حوزه پژوهشی در برگزاری مناسب این برنامه استفاده خواهیم کرد و خود دستگاه‌های دولتی باید هزینه‌های برپایی این نمایشگاه و تشکیل غرفه‌های کیفی‌تر خود را پرداخت کنند.

    وی بیان کرد: ما آمادگی داریم در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و گرو‌های دانش‌آموزی و دانشجویی هزینه مربوط به حضور آنها را در نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی استان متقبل شویم.

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل با اشاره به شناسایی 137 ایده برتر در استان و رقابت آنها با مجموعه‌های کشوری در انتخاب ایده‌های برتر گفت: ما آمادگی داریم در یک نشست تعاملی و همکاری با صاحبان این ایده‌ها در حد وسع و توان از آنها حمایت کرده و زمینه کاربست حقیقی آنها را فراهم کنیم.

    به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه ایوب تقواطلب مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل با اعلام اینکه هیچ مشکلی در برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش از 14 تا 17 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌اللملی اردبیل نداریم، عنوان کرد: ما با حداقل قیمت به ازای هر مترمربع 15 هزار تومان دریافت خواهیم کرد و آمادگی واگذاری 2 هزار مترمربع فضا برای برگزاری این نمایشگاه را داریم.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت