مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز خبر داد

چهارمین نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز از حضور ۵ هیات خارجی در چهارمین جشنواره فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز خبر داد.

چهارمین نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، علی جهانگیری در نشست تخصصی چهارمین جشنواره فناوی های نو و پیشرفته ربع رشیدی با اشاره به آغاز این نمایشگاه و جشنواره از پنج شنبه هفته جاری اظهار کرد: در این نمایشگاه تاکنون، 1626 طرح ثبت نام کرده‌اند که 1500 مورد از آنها در شرف تحویل هستند.

    وی با بیان اینکه بیش از 500 مورد از طرح‌های ارائه شده مربوط به خارج از استان است، ادامه داد: 16 طرح نیز از خارج از کشور به این دوره از نمایشگاه ارسال شده است.

    وی همچنین  از حضور پنج هیات خارجی از کشورهای چین، مالزی، فرانسه، اتریش و ترکیه در چهارمین نمایشگاه فناوری‌های نو ربع رشیدی تبریز خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه 8 تور صنعتی خارج از استان برای بازدید از این نمایشگاه و جشنواره نیز ثبت نام کرده‌اند.

    مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز، نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نو و پیشرفته را میدان تعامل صنعتگران و فناوران عنوان کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم که هر دو طرف را بیش از پیش در این جشنواره دور هم جمع کرده و در راستای تحقق اهداف فناورانه تلاش کنیم.

    جهانگیری همچنین از برگزاری هفته نانو در تبریز خبر داد و گفت: 25 نفر از کارشناسان و متخصصین زبده علم نانو در این هفته به تبریز سفر کرده و برنامه‌هایی را نیز در اکثر شهرستان‌های استان خواهند داشت.

    وی از برگزاری جشنواره شهر خلاق نیز  در تبریز خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره یکی از الزامات تحقق منطقه ویژه علم و فناوری است.

    وی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: برای اولین بار برای محصولات دانش بنیان، نمایشگاه فروش نیز در نظر گرفته شده چرا که تجاری‌سازی علوم، فنون و فناوری با اقدامات این چنینی بیش از پیش محقق می‌شود.

    گفتنی است، چهارمین دوره نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی از بیستم تا بیست و سوم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت