به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ؛

برپایی نمایشگاه تازه های کتاب در آستارا

عصر نمایشگاه- به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاهی از تازه های کتاب در چهار کتابخانه شهرستان آستارا برپا شد.

برپایی نمایشگاه تازه های کتاب در آستارا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، قاسم خسروی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در کتابخانه شهید داوود نشاطی آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه ها در مجموع 200 نسخه کتاب از تازه های نشر در معرض دید عموم گذاشته شده است.
    وی افزود: بیشتر کتاب های عرضه شده مربوط به حوزه های روانشناسی، تاریخی و ادبی بوده و این نمایشگاه ها تا روز 24 آبان ماه در کتابخانه های آستارا دایر خواهد بود.
    وی به بازدید دانش آموزان از بخش های مختلف کتابخانه های آستارا تا پایان هفته کتاب اشاره و اضافه کرد: 300 دانش آموز به همراه اعضای سازمان جوانان هلال احمر آستارا از کتابخانه شهید داوود نشاطی بازدید کرده و به نقد تعدادی از کتاب های معرفی شده پرداختند.
    رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا افتتاح بخش کودک کتابخانه لوندویل، دیدار با امام جمعه آستارا، سخنرانی کتابداران در مدارس، برگزاری مسابقه انشا نویسی در مدارس با موضوع کتاب و برپایی جلسات نقد کتاب را از جمله برنامه های اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان در هفته کتاب اعلام کرد.
    خسروی با اشاره به اینکه بهترین دوست انسان کتاب است، افزود: کسانی که با کتاب انس و پیوند عمیقی دارند از نظر شخصیتی و اخلاقی ممتاز هستند و کتاب باعث پالایش فکر و وجود انسان می شود.
    وی بیان کرد: مدرسه به عنوان خانه دوم دانش آموز باید زمینه ساز شکوفایی استعدادهای بالقوه کودکان و نوجوانان باشد و گسترده شدن محیط کتابخانه ها با استفاده از پیشرفته ترین امکانات، این امر را میسر می سازد.
    چهار کتابخانه شهرستان آستارا یک هزار و 500 مترمربع مساحت و دو هزار نفر عضو فعال دارند و در این کتابخانه ها 45 هزار جلد کتاب با 38 هزار عنوان موجود است.
    24 آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی است و از 15 تا 27 آبان ماه، روزهای گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار تعیین شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت