مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب خبر داد

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو پس از ۱۱ سال در شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو پس از ۱۱ سال در شهر آفتاب خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو پس از ۱۱ سال در شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، سید محمد سیدی با بیان این مطلب افزود: نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال قرار است در روزهای 26 تا 30 بهمن ماه در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در فضایی به وسعت 30 هزار متر مربع برگزار شود.

    وی خاطر نشان کرد: شرکت های حاضر در این نمایشگاه در زمینه های مختلف مرتبط با صنعت خودرو در نمایشگاه حضور خواهند داشت که برخی از آن ها شامل تولید کنندگان و واردکنندگان خودروهای سبک و سنگین، تولید کنندگان و وارد کنندگان قطعات یدکی، شرکت های عرضه کننده خدمات جانبی خودرو و ... هستند.
    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تصریح کرد: پس از انتشار اخبار اولیه برگزاری این نمایشگاه درخواست های زیادی برای شرکت در نمایشگاه به ستاد برگزاری رسیده است و این مسئله باعث شده شرکتهای بین المللی برای حضور در این بازار تمایل زیادی به شرکت در نمایشگاه داشته باشند تا بتوانند توانایی های خود را از طریق این نمایشگاه به معرض نمایش بگذارند.

    وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه برنامه‌های جانبی متنوعی نیز در حاشیه نمایشگاه در نظر گرفته شده است که می‌توان به برگزاری نشست های خبری گوناگون، برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی، تست خودرو، باشگاه ماکت خودرو و خودروهای کلاسیک اشاره کرد. نمایشگاه خودرو تهران آخرین بار بیش از یک دهه پیش در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار شد اما پس از آن به دلیل مشکلات ترافیکی این سایت، برگزاری نمایشگاه خودرو در آن منتفی شد و همین مسئله باعث شده تهران سال ها فاقد نمایشگاه خودرو باشد اینک اما با برگزاری نمایشگاه خودرو در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب، تهرانی ها بار دیگر فرصت دیدار مستقیم با بزرگترین خودرو سازان ایران و جهان را خواهند یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت