دبیر اجرایی نمایشگاه هوایی ایران خبر داد

برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در کیش

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی نمایشگاه هوایی ایران از برگزاری هشتمین نمایشگاه هوایی در روزهای ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه سال جاری در کیش خبر داد.

برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در کیش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، بیژن بنکدار در خصوص جزییات این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه هوایی ایران از 15 سال پیش با عنوان ' ایران ایر شو' در کیش آغاز به کار کرد و در این 15 سال هر دو سال یکبار در کیش برگزار می شود.
    وی افزود: نمایشگاه هوایی ایران در سال‌های وجود تحریم برگزار شد و امسال که کمی فضا برای ایران در دنیا بازتر شده و تحریم ها تا حدودی مرتفع شده است با شرایط بهتری برگزار می شود.
    به گفته بنکدار، در نمایشگاه هوایی ایران؛ شرکت های دانش بنیان، شرکت های فعال در حوزه هوایی، مراکز آموزشی، مراکز تحقیقاتی، ایرلاین ها، سازمان های خصوصی، دانشگاه ها و شرکت های خارجی شرکت دارند.
    وی تصریح کرد: در نمایشگاه هوایی ایران که به یک برند بین‌المللی تبدیل شده شرکت‌های خارجی از آلمان، آمریکا، سوییس، ایتالیا، مالزی، روسیه، سنگاپور، اسپانیا، ژاپن، اوکراین و لیتوانی شرکت خواهند داشت.
    دبیر اجرایی هشتمین نمایشگاه هوایی ایران با اشاره به تعداد شرکتهای حاضر در این نمایشگاه، گفت: 25 شرکت خارجی و 80 شرکت داخلی در نمایشگاه امسال حضور دارند و استقبال خوبی از سوی شرکت ها برای حضور در نمایشگاه امسال داشتیم.
    وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال، نمایش هوایی نیز داریم و یک تیم آکروباتیک هوایی هم برنامه خواهد داشت، همچنین کنفرانس های جانبی از سوی شرکت های روسی برگزار می شود.
    بنکدار خاطر نشان کرد: یکی از روزهای نمایشگاه به نام 'روز فضایی' نامگذاری شده و این روز در اختیار مرکز ملی فضایی قرار دارد و رئیس مرکز ملی فضایی در این روز در خصوص برنامه های آتی این مرکز صحبت خواهد کرد.
    دبیر اجرایی هشتمین نمایشگاه هوایی ایران افزود: همچنین روزی با عنوان 'روز همکاری های ایران و روسیه' نامگذاری شده که در این روز شرکت های قدرتمند روسیه توانمندی های خود را در زمینه هوایی ارائه می کنند.
    به گفته وی، در خلال برگزاری نمایشگاه هوایی ایران میهمانان ویژه شرکت های اروپایی در خصوص توانمندی های خود در حوزه هوایی توضیحاتی ارائه کرده و در خصوص سرمایه گذاری های مشترک و حضور آنها در بازار ایران مذاکراتی صورت می گیرد.در کنار این نمایشگاه کارگاه آموزشی استانداردسازی محصولات هوایی نیز برگزار می شود.
    بنکدار ادامه داد: 80 تا 90 درصد شرکت های مهم و بزرگ فعال دولتی در این نمایشگاه حضور دارند و سازمان صنایع هوایی نیز از طرح های جدید صنعتی خود رونمایی می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت