بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۶۵)

نمایشگاه مطبوعات محلی برای تضارب آرا

عصر نمایشگاه- - استاد و دانشجو ، معلم و دانش آموز ، فرهنگی و سیاسی ، پیرو جوان ، زن و مرد ، جملگی برای کسب اطلاع از آخرین وضع رسانه های کشور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران گردهم آمدند.

نمایشگاه مطبوعات محلی برای تضارب آرا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، نمایشگاه بیست ودوم از روز شنبه با حضور رئیس جمهوری دکتر حسن روحانی و مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب 640 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برای علاقمندان به عرصه اطلاع رسانی و مطبوعات بازگشایی شد.
    همه ساله این رویداد فرهنگی برای اینکه به همگان نشان دهد با هدف غایی و در پی رشد و تعالی مطبوعات و رسانه های کشور گام می دارد ، امسال نیز شعار 'شفافیت ، صداقت' را سرلوحه کار خود قرار داده و از اصحاب رسانه می خواهد در این مسیر حرکت کنند.
    دانشجوی ارشد رشته حقوق نسبت به شفافیت رسانه ها ، گفت: دانستن حق مردم است و راست و شفاف گفتن کمترین خواسته به حق مردم است و این خواسته را هیچ وقت نمی توان از مردم گرفت.
    صدیقه خوشکلام 30 ساله با بیان اینکه مطبوعات همانطور که از اسم آن پیداست باید در باب طبع شنوندگان و خوانندگان سخن بگویند و اطلاع رسانی کنند و چه خوب است جمله رسانه های نوشتاری و گفتاری ضمن رعایت قوانین جاری در صحت گفتار نه سرعت اخبار سرمایه گذاری کنند.
    حبیب بخشایش دانشجوی تربیت بدنی گفت: شفافیت و صداقت رکن اصلی رسانه ها باید باشد و این کمترین حرکتی است که مطبوعات کشور برای نشان دادن جایگاه فرهنگ و سطح شعور مردم باید از خود نشان دهند.
    وی افزود: نمایشگاه بیست و دوم محلی برای تضارب آرای اصحاب رسانه است و از طرفی مردم به عنوان مخاطبان و ولی نعمتان و مسئولان به عنوان مجری با گوش جان سپردن به خواسته رسانه ها ، گام های مهم و عملی در راستای تحولات صورت گرفته در کشور در تمامی زمینه ها بردارند.
    مدیر مسئول هفته نامه گزارش بازار با بیان اینکه با شفافیت در اطلاع رسانی به همراه صداقت می توان نبض تحولات بوجود آمده در میادین مختلف اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی را به دست آورد و در این راستا مطبوعات نقش بسزایی در بیان واقعیات و همچنین مشکلات و راهکارها دارند.
    نمایشگاه بیست و دوم مطبوعات چهارمین روز خود را سپری می کند و همانطور که از حضور پرشور مردم و علاقمندان به بازدید از این مکان فرهنگی مستتر است ، ساحت فرهنگ و هنر و از همه مهمتر اطلاع رسانی از جمله مطالبات با اهمیت و اولویت دار جامعه امروز می باشد و نیاز است مسئولین با مراجعه به خواسته مردم در احیای مطالبات آنان گام های اساسی برای رشد و تعالی کشور بردارند.
    بیست دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا 21 آبان ماه همه روز از ساعت 9 و 30 صبح تا 20 و 30 شب در مصلای امام خمینی(ره) تهران میزبان همه بازدید کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت