بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۶۹)

اختتامیه نمایشگاه مطبوعات باحضور رئیس دفتررییس جمهور برگزارمی‌شود

عصر نمایشگاه- رییس دفتر رییس جمهور، مهمان ویژه اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات خواهد بود.

اختتامیه نمایشگاه مطبوعات باحضور رئیس دفتررییس جمهور برگزارمی‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، آئین اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات روز جمعه 24 آبان در طبقه فوقانی شبستانِ مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهور، مهمان ویژه این مراسم است. اگرچه هنوز ساعت برگزاری این مراسم اعلام نشده است، اما پیش بینی می‌شود این برنامه عصر روز جمعه برگزار شود.

    در این مراسم از غرفه‌های برتر در نمایشگاه امسال تقدیر به عمل خواهد آمد. بنابر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات، مانند سال گذشته، در هر بخش علاوه بر معرفی غرفه برتر، رتبه‌های بعدی به عنوان «غرفه فعال» معرفی و با اهدای لوح و مبالغی بر اساس امتیاز کسب شده، از آنها تقدیر می‌شود.

    پیش بینی می‌شود با توجه به استقبال مناسب رسانه‌ها، امسال علاوه‌بر غرفه‌های برتر در 9 بخش خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، مؤسسات مطبوعاتی، رسانه‌های استانی، دین و اندیشه، آموزشی - تخصصی، سیاسی - اقتصادی، عمومی - خانواده و فرهنگی - هنری، از 60 غرفه فعال در تمامی گروه‌ها تقدیر شود.

    غرفه‌های برتر و فعال بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، ضمن دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی و نیز تخفیف در اجاره غرفه برای دوره بعد و همچنین تسهیلاتی ویژه برای جانمایی غرفه در نمایشگاه سال بعد، با دریافت دو بلیت دو طرفه (رفت و برگشت) کلاس ویژه این قطارها، به زیارت امام رضا(ع) میهمان می‌شوند. این کار با حمایت شرکت قطارهای پنج ستاره فدک، انجام می‌شود.

    همچنین بر اساس این گزارش، امسال نیز به مانند دو سال گذشته از 6 رسانه هم در حوزه درست نویسی زبان فارسی در آئین اختتامیه نمایشگاه مطبوعات تقدیر می‌شود. فرهنگستان زبان و ادب فارسی، با همکاری معاونت مطبوعاتی برای سومین سال متوالی است که جایزه درست نویسی در رسانه‌ها را اهدا می‌کند.

    بر این اساس، یک روزنامه سراسری، یک روزنامه استانی، یک روزنامه ورزشی، یک پایگاه خبری یا خبرگزاری، یک مجله اجتماعی (با محور خانواده) و یک روزنامه که به مسائل زبان، خط و ادب فارسی اهتمام وی‌ژه داشته باشد، می‌توانند جایزه درست نویسی در رسانه‌ها را دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت