مشاور استاندار آذربایجان شرقی؛

نمایشگاه فناوری های نو فرصتی برای کارآفرینی و افزایش کسب و کار است

عصر نمایشگاه- مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوری‌های نو ربع رشیدی ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه در تبریز، اظهار کرد: برگزای این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای کارآفرینی و افزایش زمینه کسب ‌و کار در استان است.

نمایشگاه فناوری های نو فرصتی برای کارآفرینی و افزایش کسب و کار است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، احمد محمدزاده در جلسه هیئت ‌امنای کانون کارآفرینی استان با تاکید بر اینکه باید به استانی برتر و الگو در حوزه کارآفرینی در کشور تبدیل شویم، افزود: در این خصوص می توان با اتخاذ تصمیماتی که ضمانت اجرایی دارند موفق شد.
    وی ادامه داد: برگزاری جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان از اقدامات بسیار خوب در حوزه تشویق و ترغیب کاآفرینان است و باید با دقت لازم داوری جشنواره انجام گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود.
    محمدزاده همچنین با تاکید بر وحدت بین صنعت و دانشگاه اظهار کرد: ضروری است دانشگاه ها در کنار صنعت برای رفع مشکلات استان همسو و همدل شوند.
    وی با اشاره به قانون تجارت مصوب مجلس شورای اسلامی گفت: نوشتن قانون زمان کمی برد ولی بازنگری قانون تجارت ایران دو دوره است که در مجلس مانده است و باید از نمایندگان در این خصوص مطالبه شود.
    مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه نخستین شهر بچه‌های کارآفرین کشور در تبریز ایجاد می شود، افزود: این ایده در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته اجرا شده و ما می‌توانیم از این تجربه برای ایجاد این نهاد در تبریز استفاده کنیم.
    مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: 233 نفر برای شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 23 نفر در بخش کشاورزی، 107 نفر در بخش صنهعت و 41 نفر در بخش خدمات است.
    میراحد حسینی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان 35 نفر زن و 184 نفر مرد هستند که 15 نفر آنها دارای مدرک تحصیلی دکترا، 30 نفر دانش اموخته مقطع فوق لیسانس و 68 نفر لیسانس، 20 نفر فوق دیپلم هستند.
    وی ادامه داد: بیشترین شرکت کنندگان از شهر تبریز با 66 نفر ثبت نام کننده است و کمترین ثبت نام کنندگان از شهرهای سراب، اسکو و خداآفرین است.
    وی تعداد کارآفرینان راه یافته به مرحله سوم داروی را 27 نفر برشمرد که توسط 21 داور در حال داوری است و از این تعداد 9 کارآفرین برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
    رئیس کانون کارآفرینان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه نیز در خصوص ایده ایجاد شهر بچه‌های کارآفرین در تبریز گفت: در این شهر آموزش های لازم جهت فرهنگ‌سازی فرهنگ کارآفرینی با تاکید بر مدیریت پول، هزینه و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی، خلاقیت، کارآفرینی و کار تیمی ارائه خواهد شد.
    بهرام ستاری همچنین با اشاره به کنفرانس ملی گردشگری ایران در تبریز افزود: این کنفرانس فرصتی برای شناساندن پتانسیل‌های گردشگری این شهر به‌صورت علمی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت