مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد

برپایی نمایشگاه کتب انقلاب اسلامی در استان مازندران

عصر نمایشگاه- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از برگزاری نمایشگاه کتب انقلاب اسلامی در استان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

برپایی نمایشگاه کتب انقلاب اسلامی در استان مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم ، مرتضی عمرانی اظهار داشت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای گرامی‌داشت این دهه فرخنده و ترویج گفتمان کتاب و کتابخوانی، عضویت در کتابخانه‌های عمومی مازندران به صورت نیم بها خواهد بود.

    وی افزود: عضویت نیم بها از 12 تا 22 بهمن ماه در کتابخانه‌های عمومی صورت خواهد گرفت.

    عمرانی با بیان اینکه فرهنگ، بنیان و اساس انقلاب اسلامی است، پرداختن به مسئله مهم کتابخوانی را رسالت بزرگ نهادهای فرهنگی دانست و  گفت: ترغیب مردم به مطالعه مفید و افزایش فضاهای کتابخوانی سیاست اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی بوده که با برنامه‌های اجرایی در کتابخانه‌ها به دنبال بسط اندیشه‌های اصیل ایرانی و اسلامی با مطالعه کتاب‌های مفید هستیم.

    وی با اشاره به سلسله نشست‌های کتاب خوان که با هدف معرفی کتاب‌های مفید خوانده شده در بین اهالی کتاب، فعالان فرهنگی و مسئولان در کشور برگزار می‌شود، گفت: تاکنون 24 نشست در مازندران برگزار شده که در ایام دهه فجر نیز با محوریت موضوعی انقلاب اسلامی در شهرستان ها ادامه خواهد یافت.

    مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران, برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان و ناشران بومی را مورد توجه قرار داد و گفت: این جلسات با هدف آشنایی بیشتر اعضای کتابخانه‌ها و کتابخوانان حرفه ای با روش‌های نقد و بررسی کتاب و نحوه انتقال مفاهیم انجام می‌شوند و این ایام نیز بهترین فرصت برای تداوم این جلسات در شهرستان ها بوده و جلساتی برگزار خواهد شد.

    عمرانی به برگزاری مسابقات مکتوب و آنلاین کتابخوانی با بهره مندی از شبکه کتابخوانان حرفه ای به نشانی booki.ir اشاره کرد و افزود: استقبال مازندرانی‌ها از این مسابقات بسیار خوب بوده و انتظار می رود با تعاریف مسابقات جدید، رونق این مسابقات در استان بیشتر شود.

    وی برپایی نمایشگاه‌های کتاب و معرفی کتاب‌هایی در موضوعات انقلاب اسلامی و سیره امام خمینی(ره) از سوی کتابداران را مورد تاکید قرار داد و گفت: لازمه حرفه کتابداری و خدمات رسانی کتابخانه‌های عمومی، معرفی و تسهیل دسترسی مراجعه کنندگان به بهترین کتاب موجود در کتابخانه است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت