مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس :

راه اندازی سامانه توزیع بن کارت نمایشگاه کتاب فارس

عصر نمایشگاه- سامانه توزیع بن کارت پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه توزیع بن کارت نمایشگاه کتاب فارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس گفت: علاقه مندان می توانند تا سه روز قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان، نسبت به پیش خرید بن کتاب با تخفیف 20  درصد از طریق ورود یا عضویت در سامانه اقدام کنند.
    جمشید رضایی با اشاره به اینکه این بن ها در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب با ارائه کد پیگیری و کارت شناسایی معتبر از طریق شعب بانک شهر مستقر در نمایشگاه قابل دریافت است، ادامه داد: مخاطبان نمایشگاه کتاب فارس باید در انتخاب بن نمایشگاه استان  خود دقت داشته باشند و سپس وجه را پرداخت کنند.
    وی افزود: لینک پیش خرید بن تخفیف نمایشگاه کتاب فارس(شیراز) در این سامانه فعال است و پس از عضویت قابل دسترس است.
    رضایی رئیس گروه فرهنگی اداره کل ارشاد فارس و مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ استان فارس افزود: «سامانه جستجوی کتاب و ناشران» در بازار اندروید قابل دسترسی است.
    وی افزود: با دانلود رایگان «سامانه جستجوی کتاب و ناشران» در سایت کافه بازار (cafebazaar.ir) می‌توان فهرست کتاب‌ها و ناشران حاضر در این نمایشگاه را جستجو کنید.

    مسئول کمیته اجرایی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ استان فارس با بیان اینکه کتاب فروشان امسال می توانند در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس شرکت کرده و دارای غرفه فروش کتاب شوند گفت: کتاب فروشان همچنین می توانند ازطریق مراجعه و ثبت نام در معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، برای فروش کتاب های خود از بن های الکترونیک عرضه شده دراین نمایشگاه، استفاده کنند.

    رضایی با اشاره به اینکه استفاده از بن کارت هایی که دراین نمایشگاه عرضه می شود تا یک هفته بعد ازنمایشگاه در کتاب فروشی های سطح شهر شیراز نیز که در نمایشگاه کتاب ثبت نام کرده اند قابل اعتبار و خرید کتاب امکان پذیر است، افزود: این بن های الکترونیک تا 20روز بعد از نمایشگاه  درسطح شهر شیراز با کم کردن 20 درصد مبلغ حمایتی از طریق دستگاه های خودپرداز یا پایانه های خرید قابل استفاده خواهد بود و طبیعتا بعد از تاریخ های ذکر شده این بن های الکنرونیک هیچ گونه اعتباری نخواهد داشت. 

    پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس از 4 تا 9 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت