مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی بیان کرد

اختصاصی شدن نمایشگاه های فصلی در خراسان جنوبی

عصر نمایشگاه- مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه‌های فصلی باید شکل اختصاصی به خود پیدا کند و در آن تنها از افراد بومی، تولیدات استانی و داخلی، جلوگیری از افراد دور گرد و فاقد مدارک صنفی جلوگیری شود.

اختصاصی شدن نمایشگاه های فصلی در خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم ، ابوالقاسم شمس‌زاده علوی در جمع مسئولان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های فصلی در استان اظهار داشت: بازار مطلوب یکی از اهداف نظام است که در راستای منافع ذاتی مردم برگزار شود و متأسفانه بیشتر نگاه فردی تا نگاه اجتماعی در بازاریابی‌ها به چشم می‌خورد.

    مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه‌های فصلی باید شکل اختصاصی به خود پیدا کند و در آن تنها از افراد بومی، تولیدات استانی و داخلی استفاده و از افراد دور گرد و فاقد مدارک صنفی جلوگیری شود.

    علوی بیان کرد: در برگزاری نمایشگاه‌ها باید نگاه توجه کسب، بومی سازی، جلوگیری از ورود کالاهای بی کیفیت و دست‌فروشان سبب می‌شود یک نمایشگاه مطلوب به نظر برسد.

    وی افزود: در کنار برگزاری نمایشگاه نیز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد و سایر دستگاه‌های فرهنگی بهتر است برنامه‌ها صورت گیرد که جریان زیباتری از نمایشگاه‌ها داشته باشیم.

    مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی با اشاره به نظارت بازرسان به کالاهای اصناف، تصریح کرد: بازرسان قیمت کالاها را رصد می‌کنند و شاهد رشد یا افزایش کالاها هستند که اینگونه رشد و افزایش قیمت‌ها نشانگر اتفاقی در بازار است که در این رابطه باید نگاه تحلیلی داشته باشند.

    معاون تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: باید در برگزاری نمایشگاه‌ها حضور تولیدکنندگان یا نمایندگان انحصاری و اصناف را داشته باشیم  و از ورود افراد واجد شرایط جلوگیری شود.

    مهدی ماهگلی بیان کرد: با انجام این نکات و کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی اجناس می‌توانیم نمایشگاه مطلوبی برگزار کنیم زیرا در غیر این صورت مردم ناراضی و شرایط ورود به بازار را نخواهیم داشت.

    فرماندار طبس نیز اظهار داشت: شهرستان طبس آمادگی برگزاری نمایشگاه بهاره را دارد اما باید هماهنگ با سطح استان برگزار شود.

    مهدی اخوان بیان کرد: در این ایام و با توجه به نزدیکی آن به عید ناهماهنگی در برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در سطح استان تبعاتی دارد و اگر قرار بر برگزاری آن است بهتر است که نمایشگاه‌های بهاره در سطح استان به صورت هماهنگ برگزار شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت