مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس «قاب سرخ» در لرستان

عصر نمایشگاه- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برپایی نمایشگاه عکس قاب سرخ در این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس «قاب سرخ» در لرستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر ، مراد روشنی در جلسه برنامه ریزی برپایی نمایشگاه عکس قاب سرخ در استان لرستان اظهار داشت: امروز در معادلات دنیا جایگاه انقلاب و ایران اسلامی زبانزد و قابل توجه است.

    وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام با برکت و سرنوشت ساز دهه مبارکه فجر یادآور رشادتها، پیروزی و حقانیت بیدادگری امام خمینی(ره) بر طاغوتیان بود و امروز در معادلات دنیا جایگاه انقلاب و ایران اسلامی زبانزد و قابل توجه است.

    مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه عکس قاب سرخ یادآور ارزشهای رزمندگان و مقام شامخ خانواده های معظم شهداست و این کمترین کاری بوده که میتوانیم در مقابل انجام دهیم گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداشتن کمتر از شهادت نیست.

    روشنی با بیان اینکه نمایشگاه عکس قاب سرخ به عنوان حرکتی تحولی، نو آورانه و خلاقانه در استان لرستان برپا می شود گفت: در این راستا آثار عکاسان از گلزار شهدای سراسر کشور به صورت نمادین گلچین شده و برای بازدید عموم مردم از جمله خانواده های شهدا در نمایشگاهی با همین موضوع ارائه خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قاب سرخ با کمک برخی از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی لرستان برپا خواهد شد گفت: در روز 17 بهمن ماه سال جاری این نمایشگاه به مدت یک هفته در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای بازدید عموم مردم، مسئولان، دانش آموزان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر برپا می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت