کارت قرمز نمایشگاه مطبوعات به چه کسانی ارایه می شود؟

عصر نمایشگاه- یکی از غرفه هایی که در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها فعالیت خاصی را برای اهداء سلامتی به افراد سیگاری با هدف جامعه ای عاری از دخانیات ارایه می دهد، سازمانی مردم نهاد با عنوان «کارت قرمز» است.

کارت قرمز نمایشگاه مطبوعات به چه کسانی ارایه می شود؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، این سازمان مردم نهاد که عمده فعالیت های خود را با سیاست بهداشت اجتماعی و فردی در حوزه مبارزه با استعمال دخانیات آغاز کرده از طرفداران خاصی نیز برخوردار است.
    غرفه این سازمان مردم نهاد که بیشتر با رنگ های قرمز تزیین و رنگ آمیزی شده سبب جذب بازدیدکنندگان شده و اولین موضوعی را که در ذهن مخاطب تداعی می کند، هشدار و زنگ خطر است.
    مسئول غرفه کارت قرمز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از مسئولان برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: از آنجایی که ما یک سازمان مردم نهاد بوده و تمامی فعالیت خود را برای ایجاد سلامت افراد و جامعه ای به دور از دخانیات دنبال می کنیم، از رسانه ها می خواهیم به کمک و یاری بیشتر ما بیایند.
    آزاده نظری با بیان اینکه حدود 11 سال از عمر خود را در راه مبارزه با دخانیات سپری کرده، اظهار داشت: کارت قرمز ما که همان ارایه خدمات درمانی و مشاوره ای است به کسانی تعلق می گیرد که خود آنها نیز دنبال به دست آوردن سلامتی خویش در دنیای عاری از دخانیات باشند.
    وی تصریح کرد: در این ارتباط رسانه ها و نشریات با بیان ضرر و زیان های دخانیات و آگاهی بخشیدن به مردم نقش بسیار حساس و مهمی در پیش گیری و ترک افراد مبتلا به آن دارند.
    وی با بیان اینکه به هر میزان که سطح آگاهی مردم در این زمینه بالا رود موجب ترک اعتیاد افراد سیگاری و جلوگیری از افزایش آن خواهد شد، خاطر نشان کرد: در مجموع عمده فعالیت های ما در دو بخش کلینیک ترک سیگار که خدمات آن کاملا به صورت رایگان است و بخش ویژه کودکان 6 تا 12 سال ارایه خدمات می کند.
    به گفته وی، مرکز نفس پاک این سازمان که ویژه کودکان سنین اعلام شده است با اجرای برنامه های عروسکی، نمایشی، تئاتر، سرود و مسابقه در آنان قدرت نه گفتن را به آنان آموزش می دهد.
    وی با بیان اینکه در این زمینه همچنین نشریه ای با نام کارت قرمز از سوی این سازمان منتشر می شود، گفت: فعالیت این نشریه نیز در راستای فرهنگ سازی علیه دخانیات نقش به سزایی دارد که آن نیز از طرفداران خاصی برخوردار است.
    نظری با بیان اینکه بازدیدکنندگان از غرفه بیشتر سوالاتی مبنی بر این مهم که چرا با تولید کنندگان دخانیات هیچگونه برخوردی صورت نمی گیرد، تصریح کرد: مشکل اعتباد در جامعه یکی از بحث های مهم و جدی است و مسئولان امر باید بیش از این به آن توجه کنند.
    بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از چهاردهم ماه جاری فعالیت خود را آغاز کرده است بیست و یکم آبان (جمعه) به کار خود خاتمه می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت