رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ابهر خبر داد:

برگزاری نمایشگاه تصویرسازی در شهرستان ابهر

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از برگزاری نمایشگاه تصویرسازی در شهرستان ابهر خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تصویرسازی در شهرستان ابهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، حسن ناصری اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متعددی را اجرایی می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های هنری از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در شهرستان است، اضافه کرد: طی هفته گذشته نمایشگاهی از آثار نقاشی سینا قهرمانی در فرهنگسرای نور ابهر برگزاری و با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان مواجه شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه هفته آینده نیز نمایشگاه تصویرسازی در شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه شامل آثاری از هنرمند ابهری پرستو عزیزخانی خواهد بود.

    ناصری با اشاره به اینکه این نمایشگاه از روز شنبه 22 آبان ماه آغاز به کار خواهد کرد، گفت: این نمایشگاه تا 27 آبان ماه دایر خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آثار تصویرسازی متعددی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، گفت: ساعت بازدید از این نمایشگاه 16 عصر تا 20 شب خواهد بود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه هم اکنون برنامه مهم دیگری نیز با عنوان «از عاشورا تا اربعین» در حال برگزاری است، اضافه کرد: برگزاری این سوگواره با استقبال گسترده هنرمندان عکاس مواجه شده است.

    وی با اشاره به اینکه با اعلام فراخوان دومین سوگواره عکس "از عاشورا تا اربعین" شهرستان ابهر، دریافت آثار از تاریخ 18 مهرماه آغاز شده است، اضافه کرد: تاکنون علاوه بر علاقه‌مندان و هنرمندان شهرستان ابهر، شرکت کنندگانی از شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، اردبیل، قزوین، زنجان، کرج، شیراز، یزد، کرمان، رشت، بوشهر، خلخال، بروجرد، بندرانزلی نیز آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کرده‌اند.

    ناصری آخرین مهلت ارسال آثار به این سوگواره تا ششم آذر ماه اعلام کرد و گفت: این سوگواره در دو بخش عکس موبایلی و عکاسی با دوربین برگزار می‌شود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: این سوگواره با موضوعات مختلفی همچون فرهنگ‌های عزاداری در قالب عکس برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت