رئیس اداره بهزیستی شهرضا بیان کرد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری توانخواهان شهرضا

عصر نمایشگاه- رئیس اداره بهزیستی شهرضا گفت: نمایشگاه آثار توانخواهان مرکز جامع توانبخشی شهید مدرس شهرضا افتتاح شد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری توانخواهان شهرضا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایمنا ، محمد علی صادقی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و فروشگاه آثار توانخواهان مرکز جامع توانبخشی شهید مدرس شهرضا با اشاره به اینکه مرکز شهید مدرس اداره بهزیستی شهرضا، 250 نفر از معلولان ذهنی زن بالای 14 سال را تحت پوشش خود دارد، که از این تعداد 220 نفر به صورت شبانه روزی و 30 نفر به صورت روزانه در این مرکز حضور دارند، اظهار داشت: سازمان بهزیستی حدود 50درصد هزینه نگهداری این توانخواهان را تأمین کرده و 50درصد باقی مانده از محل مشارکت های مردمی مرکز شهید مدرس پرداخت می شود.

    رئیس اداره بهزیستی شهرضا در ادامه عنوان داشت: این مرکز با برپایی کارگاه حمایتی صدف در 13 رشته پته دوزی، گلدوزی، گلسازی، تابلوفرش، گم و گلیم بافی، چرم دوزی، نمد دوزی، خیاطی، پرورش قارچ و تولید اسکاچ  اقدام به حرفه آموزی به توانخواهان روزانه کرده است.
    صادقی تصریح کرد: سواد آموزی، تئاتر، موسیقی، تربیت بدنی، کامپیوتر، آموزش ریاضی با مفاهیم پایه (imath ) و مهارت های زندگی از جمله آموزش هی فوق برنامه مددجویان این مرکز می باشد.

    وی گفت: گروه سرود و تئاتر این مرکز در اولین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای آفتاب پس از کسب رتبه اول کشور به مرحله بین الملل جشنواره «به سوی موفقیت» کشور اکراین راه یافت و در میان 4  کشور روسیه، اکراین، ترکیه و بلاروس مقام اول جهان را به دست آورد.

    رئیس اداره بهزیستی شهرضا اظهار داشت: در سال جاری نیز، گروه منتخب این مرکز با کسب مقام اول در مرحله استانی چهارمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای آفتاب به بخش کشوری این جشنواره راه یافت.

    شایان ذکر است ؛این نمایشگاه تا 30 بهمن ماه همه روزه صبح ها از ساعت 8 تا 13 و عصرها از ساعت 15 تا 17 پذیرای بازدید کنندگان می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت