مدیرکل ارشاد استان کرمانشاه :

۴۵۰ ناشر در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه حضور دارند

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۴۵۰ ناشر از سراسر کشور در دوازدهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب در کرمانشاه حضور دارند.

۴۵۰ ناشر در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه حضور دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، ابراهیم رحیمی‌زنگنه با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان کرمانشاه از دوشنبه 24 تا 29 آبان ماه برپا است اظهار داشت: امسال 608 ناشر متقاضی حضور در نمایشگاه سراسری کتاب استان بودند اما به دلیل محدودیتهایی تنها 450 ناشر انتخاب شدند که 9 ناشر مربوط به استان کرمانشاه است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب ساعت 15 روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه و نمایندگانی از وزارتخانه در محل دائمی نمایشگاههای استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود، عنوان کرد: علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه می‌توانند از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20 هر روز به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

    رحیمی‌زنگنه از تخفیف 30 درصدی شامل 20 درصد مربوط به خرید بن و 10 درصد توسط ناشران در غرفه‌ها در دوازدهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مبلغ 700 میلیون تومان بن خرید کتاب برای این نمایشگاه پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود همچون سال گذشته این مقدار بن به صورت کامل توزیع شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 41 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود، افزود: 240 غرفه در این نمایشگاه فعال است و برنامه‌های جنبی نیز از جمله سه برنامه رونمایی از کتاب، دو برنامه نقد کتاب و نشستهای تخصصی مختلف برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه پیش فروش بن کتاب از دهم آبان ماه آغاز شد و تا بیستم ادامه داشت، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کافه بازار اپلیکیشن نمایشگاه کتاب را روی تلفن همراه خود نصب و از این طریق کتاب و ناشر مورد نظر خود را جست‌وجو کنند.

    رحیمی‌‌زنگنه درباره اقدامات انجام شده جهت برپایی هرچه بهتر این نمایشگاه، گفت: هماهنگی با بانک شهر برای نصب کارتخوانها، راه‌اندازی سیستم اینترنت پرسرعت ویژه خبرنگاران، تهیه خطوط تلفن ویژه نمایشگاه، تجهیز غرفه برنامه‌های جنبی، انجام امور حقوقی و انعقاد قرارداد با مؤسسات طرف قراداد نمایشگاه از جمله اقدامات انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت