در مرکز نمایشگاه و همایش ونکوور کانادا؛

حضور فعال پاویون کشاورزی ایران در نمایشگاه کانادا

عصر نمایشگاه- مدیر ایرانی پاویون کشاورزی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کشاورزی کانادا گفت: نمایشگاه کشاورزی و غذای کشور کانادا روزهای ۲۱-۲۰ مارس۲۰۱۷م برابر سی‌ام اسفندماه سال ۱۳۹۵ و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۹۶ در مرکز نمایشگاه و همایش ونکوور کانادا برگزار می شود.

حضور فعال پاویون کشاورزی ایران در نمایشگاه کانادا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پانا ،غلامرضا رضاییان ادامه داد: نمایشگاه کشاورزی و غذای کانادا، تنها نمایشگاه تخصصی و همایشهای مرتبط در حوزه مواد غذایی و خواروبار است که تولیدکننده‌ها و فروشندگان از سراسر کشورهای کانادا، امریکا و اروپا با این گردهمایی بزرگ کشاورزی دور هم جمع می‌شوند تا آخرین ابتکارات، نوآوری‌ها را در حوزه کشاورزی و زیربخش‌های وابسته را به نمایش درآورده و با تلاش تحسین‌برانگیز در جست‌وجوی راه‌هایی هستند که مانند گذشته بر روند کسب‌وکار تجاری تاثیر مثبت گذارند .
    وی افزود: در این نمایشگاه همه نوع مواد غذایی و خواروبار شامل انواع غذاها، طعم‌دهنده‌های داخلی و خارجی و غذاهای ارگانیک و سالم در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد .
    مدیر ایرانی پاویون کشاورزی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کشاورزی کانادا  تصریح کرد‌: در این نمایشگاه تخصصی امکان ملاقات با مدیران ارشد و برگزاری جلسات متعدد در سالن‌های مربوطه، امکان عقد قرارداد، فروش، مباحث تخصصی و حضور در ورک‌شاپها برای بازدیدکنندگان و به طبع آن شرکت‌کنندگان وجود خواهد داشت .
    وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 2500 سهام‌دار اصلی فعال در حوزه کشاورزی و غذا در این نمایشگاه حضور داشتند و چرخه چندمیلیارد دلاری صنعت خواروبار شامل غذاهای منجمد، تازه، اسنک‌ها، نوشیدنی، غذاهای خاص، ادوات و تجهیزات مدرن از حوزه‌های این نمایشگاه است که در خدمت رشد کشاورزی جهان به شمار می‌رود.
    رضاییان تصریح کرد: شبکه‌یابی برای تولیدکننده‌های مواد غذایی رویدادی مهم است که به نظر می‌رسد باید به ضرورت در این نمایشگاه حضور داشته باشند تا شرکت‌کنندگان یا صاحبان صنایع، به‌ویژه تولیدکنندگان بتواند موقعیت خود را در بازار تثبیت کنند تا  به طبع آن در کانادا و ایالات متحده این جایگاه ویژه تجاری را گسترش دهند.
    مدیر ایرانی پاویون کشاورزی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کانادا گفت: این نمایشگاه و همایش‌های تخصصی مرتبط در مرکز نمایشگاهی ونکوور کانادا به مدت دو روز، سی‌ام اسفندماه سال 1395 و یکم فروردین‌ماه سال 1396 برابر با 20 و 21 مارس سال 2017م برگزار می‌شود و ساعات بازدید از ساعت 11 صبح لغایت 16 می‌باشد.
    وی خاطرنشان کرد: این رویداد مهم بخش کشاورزی یک نمایشگاه تجاری B2B و به صورت عرضه محصولات نیز می‌باشد که ملاقات بی‌واسطه با مدیران ارشد، بازرگانی، بازاریابی و ... از کمترین دستاوردهای بازدید علاقه‌مندان و مخاطبان این رویداد استراتژیک نمایشگاهی در نمایشگاه ونکوور کاناداست.
    رضاییان در پایان گفت: علاقه‌مندان و مخاطبان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در پاویون کشاورزی جمهوری اسلامی ایران در کانادا می توانند با دبیرخانه این پاویون در تهران با شماره تماس 9-22893008 - 021 از ساعت 9-17 تماس حاصل نمایید.
    گفتنی است بر اساس آخرین رده‌بندی نشریه امریکایی «فوربس» در بین کشورهای جهان،‌کانادا اولین و بهترین کشور جهان به لحاظ ایجاد بیزینس و سرمایه‌گذاری معرفی شده است.
    فوربس، کشورها را از نظر 11 پارامتر مختلف همچون حق مالکیت، نوآوری،‌ مالیات، تکنولوژی، حفاظت سرمایه‌گذاری و وضعیت بازار سهام مورد مقایسه قرار داده است. کانادا چهارمین کشور صادرکننده محصولات کشاورزی و غذایی جهان است.
    بخش اولیه کشاورزی کانادا نقش بسیار مهم در اقتصاد و تجارت خصوصی این کشور ایفا می‌کند.
    کشاورزان کانادایی مجموعه بسیار متنوعی از محصولات کشاورزی از قبیل غلات، دانه‌های روغنی، محصولات باغی و محصولات خاص، فرآورده‌های دامی مانند گوشت گاو، فرآورده‌های لبنی، مرغ و تخم‌مرغ و آبزیان مانند ماهی آزاد و صدف تولید می‌کنند.
    بخش کشاورزی کانادا در پاسخ به فناوری‌های جدید و نیازهای متغیر مشتریان در حال تغییرات چشمگیر است. تکامل تدریجی این بخش همچنان به شدت تحت‌تاثیر امنیت غذایی، سلامت گیاهان و مقررات زیست‌محیطی، روش‌های نوین تولید محصولات کشاورزی و فرآورده‌های دامی و نیز تجهیزات پیشرفته است.
    کانادا یکی از کشورهای جهان است که به شدت به دادوستد محصولات کشاورزی وابسته است و برپایی نمایشگاه ونکوور کانادا در ماه مارس سال 2017م در راستای تحقق این نیاز دوطرفه می‌باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت