معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس:

دستگاه های فارس در برگزاری نمایشگاه کتاب استان مشارکت کنند

عصر نمایشگاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس از تمامی دستگاه ها نهادهای استان خواست که در برگزاری نمایشگاه کتاب فارس مشارکت داشته باشند.

دستگاه های فارس در برگزاری نمایشگاه کتاب استان مشارکت کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، هادی پژوهش در جلسه برگزاری نمایشگاه کتاب فارس، گفت: پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس از چهار تا نه آذر ماه در محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی شیراز برگزار خواهد شد و حضور پررنگ دستگاههای اجرایی استان در برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب یک تکلیف است و همه باید کمک کنند.

    وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در فروش و مطالعه کتاب افزود: مردم کشور های غربی در زمان استفاده از مترو و اتوبوس وقت خود را صرف مطالعه کتاب می کنند که حاصل اشائه فرهنگ کتاب خوانی در آن جوامع می باشد و انتظار این است که مردم کشورمان که دارای پیشینه فرهنگی و تاریخ کهن می باشند را به سمت و سوی مطالعه کتاب هدایت کنیم.

    پژوهش تصریح کرد: برای خوب برگزار کردن نمایشگاه لازم است تسهیلاتی همچون حضورمردم، فراخوان و تبلیغات را فراهم کرد و این مهم را نباید فقط وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست بلکه باید فرمانداران استان تبلیغ لازم را داشته باشند و با دادن فراخوان از مردم بخواهند تا از نمایشگاه بازدید نمایند.

    معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه یک رویداد فرهنگی است، افزود: در این میان سازمان صدا و سیما دارای سهم بالایی است و انتظار داریم تا از امکانات رادیوئی و تلویزیونی خود در امر تبلیغات و اطلاع رسانی به خوبی استفاده کنند.

    وی با اشاره به حضور هفت صد و پنجاه ناشر کشور در این نمایشگاه نقش شهرداری شیراز را در آماده سازی چهره شهر مهم دانست و از دستگاههای مرتبط خواست تا با عمل به وظایف خود در هر چه بهتر برگزار کردن نمایشگاه در فضایی آرام همراه با امنیت برگ زرین دیگری بر رویدادهای فرهنگی استان فارس اضافه کنند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت