نمایشگاه CES ۲۰۱۷ ؛

عینک واقعیت مجازی Vuzix در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ رونمایی می‌شود

عصر نمایشگاه-یکی از بزرگ‌ترین معضلات عینک‌های واقعیت مجازی مایکروسافت بزرگ‌بودن آن است اما Vuzix عینکی را عرضه می‌کند که در نقطه مقابل آن قرار دارد.

عینک واقعیت مجازی Vuzix در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ICTPRESS ، در طی چند سال اخیر؛ ساعت‌های هوشمند در دنیای فناوری از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده‌اند و توانسته‌اند علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کنند.

    قرار گرفتن این ساعت‌ها در کنار گوشی‌های هوشمند ترکیبی عالی را شکل می‌دهد و کاربران این گجت‌‌ها می‌توانند به‌سرعت از نوتیفیکیشن‌های دریافتی مطلع شوند. اما به‌غیر از ساعت‌های هوشمند شاهد توسعه روزافزاون هدست‌‌های واقعیت مجازی یا همان VR هستیم.

    فناوری واقعیت افزوده مانند Google Glass و مایکروسافت هولولنز با این‌که زمان زیادی نسبت به ساعت‌های هوشمند طول کشید تا محبوب شوند اما این پتانسیل در آن‌ها وجود دارد که رفته رفته سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند.

    البته پروژه Glass متعلق به شرکت گوگل شکست خورد و هولولنز نیز به‌قدری بزرگ است که کمتر کسی حاضر می‌شود آن را در اماکن عمومی استفاده کند.

    اما اخیرا شرکتی به‌نام Vuzix قصد دارد با محصول جدید خود به نام Vuzix Blade 3000 این شرایط را تغییر دهد. آن‌ها اعلام کردند که قرار است عینک‌های جدید خود را به‌طور رسمی در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کنند.

    این عینک جدید قادر است تصاویر را به‌طور مجازی در مقابل چشم‌های کاربر نمایش دهد. سپس این اطلاعات از گوشی‌هوشمند کاربر دریافت می شود. گفته می‌شود که قابلیت‌های این عینک شباهت زیادی به اسمارت‌واچ‌‌ها دارد.

    عینک جدید به کمک فناوری‌های متعدد می‌تواند تمام اطلاعات را در مقابل چشمان کاربر نمایش دهد و مهم‌ترین مزیت آن نسبت به رقبای فعلی کوچک بودن آن است.

    در کنار آن یک دوربین  HD، حسگر حرکتی قادر به شناسایی حرکات سر و یک صفحه لمسی نیز ارائه می‌شود.

    هنوز اطلاعات بیشتر از قیمت این محصول ارائه نشده است. عینک واقعیت مجازی فوق روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل اجرا خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت