با هدف شناخت و آگاهی دانش آموزان از آسیب های مواد مخدر؛

نمایشگاه«عکس نوشته»آسیب های مصرف مواد مخدر در شفت افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه «عکس نوشته» آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر با هدف شناخت، آگاهی و اطلاع رسانی به دانش آموزان در شفت افتتاح شد.

نمایشگاه«عکس نوشته»آسیب های مصرف مواد مخدر در شفت افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، نمایشگاه «عکس نوشته» آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر با هدف شناخت، آگاهی و اطلاع رسانی به دانش آموزان صبح چهار شنبه با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه شبانه روزی شهید افتخاری بخش احمدسرگوراب شفت افتتاح شد.

    این نمایشگاه با همکاری آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و اداره بهزیستی شهرستان برپا شده است.

    فرماندار شفت درحاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه امروز اعتیاد جرم محسوب نمی شود بلکه نوعی بیماری است، اظهار کرد: اعتیاد زمینه ساز بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.

    محمدرضا محسنی با اشاره به اینکه باید برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی در خصوص درمان فرد معتاد برنامه ریزی و توجه ویژه صورت گیرد، افزود: نبود توجه نسبت به افراد معتاد سبب افزایش جرم های همانند سرقت، اختلافات خانوادگی، طلاق و... در سطح جامعه می شود.

    فرماندار شفت به اقدامات دشمن در خصوص درگیرکردن قشر نوجوان و جوان جامعه به مواد مخدر، گفت: مسئولان نیز باید برای مبارزه و مقابله با این موضوع اطلاع رسانی و آگاه سازی نسبت به آسیب ها و مضرات مواد مخدر را از سنین پایه به ویژه دانش آموزان و در سطح مدارس آغاز کند.

    وی با اشاره به تأثیرگذاری اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در این خصوص همانند برپایی نمایشگاه با هدف نمایش آثار و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامه های می تواند به آگاه سازی دانش آموزان و خانواده کمک فراوانی کند.

    محسنی گام نهادن در جهت مبارزه و پیشگیری از اعتیاد را وظیفه همگانی دانست و افزود: در این خصوص باید از همه ظرفیت ها اعم از فضاهای ورزشی، فرهنگی، هنری، سیاسی و... و. استفاده شود.

    وی در ادامه برضرورت شناخت در زمینه انواع مواد مخدر، نوع مصرف و آثار و آسیب های ناشی از مصرف آن تأکید کردو گفت: ایجاد این شناخت عامل موثری در جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر در سطح جامعه است.

    به گفته این مسئول بهترین راهکار برای مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری و بهترین روش پیشگیری نیز دادن آگاهی به خانواده و آحاد جامعه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت