معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در قزوین

عصر نمایشگاه- معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در تشریح برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد: در این هفته بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه در سطح استان قزوین برگزار خواهد شد که ۵۷۳ عنوان، برنامه شاخص و محوری خواهد بود.

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا، ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در نشست خبری که ظهر امروز به‌منظور تشریح برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج که از آن به‌عنوان «مدرسه عشق» و «شجره طیبه» یاد می‌شود در طول تشکیل خود تاکنون ثمرات و فواید بسیار در ابعاد مختلف برای نظام اسلامی داشته و خیر و برکات آن به در جامعه ملموس است.
    وی بابیان اینکه هفته بسیج امسال از 30 آبان ماه الی 6 آذرماه خواهد بود گفت: شعار محوری انتخاب‌شده برای این هفته «بسیج، انقلابی و خدمت گذار» است که تلاش کی شود در این ایام با ترویج گفتمان انقلاب، نمایشی از اقتدار و آمادگی همه‌جانبه بسیج در کشور و عرصه بین‌الملل به نمایش گذاشته شود.
    طاهرخانی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد: در این هفته بیش از هزار و 100 برنامه در سطح استان قزوین برگزار خواهد شد که تعداد 573 عنوان برنامه شاخص و محوری خواهد بود.
    این مسئول ادامه داد: همچنین تعداد 335 برنامه توسط بسیج اقشار با توجه به تخصص آن‌ها در استان برگزار خواهد شد.
    وی خبر داد: در این هفته دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قزوین همچنین دیدار با امامان جمعه در شهرهای مختلف، دیدار با خانواده معزز شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری اولین سالگرد شهدای مدافعان حرم به‌صورت استانی، مشاوره رایگان حقوقی، برگزاری حلقه‌های صالحین، برگزاری اردوی یک‌روزه طرح هجرت و افتتاح چندین پروژه‌ جدید پیش‌بینی‌شده است.
    معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری یادواره شهدای محله بانام«آبروی محل» در هفته بسیج خبر داد و گفت: این یادواره به‌صورت کاملاً مردمی گرفته و در آن یاد و خاطره شهدای محلات گرامی داشته می‌شود.
    وی افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی باهمت بسیج سازندگی، از اول آذر به مدت یک هفته، در سرای سعدالسلطنه خواهد بود که در آن دست آوردها و محصولات مختلف به بهره‌برداری رسیده و مرتبط با اقتصاد مقاومتی، باقیمت بسیار پایین‌تر از بازار در معرض دید و فروش گذاشته خواهد شد.
    این مسئول به تجمع بزرگ شکوه پایداری بسیجیان در روز پنجم آذرماه ساعت 9 صبح اشاره و تصریح کرد: در این تجمع مقتدرانه که با حضور اقشار مختلف بسیجیان در مسجدالنبی برگزار می‌شود برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.
    طاهرخانی در پایان بیان کرد: تلاش می‌شود در هفته بسیج، معرفی ظرفیت و توانمندی بسیج در عرصه‌های مختلف و نقش‌آفرینی خودجوش و مردمی آن را در جامه در این هفته نشان دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت