با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

عملیات اجرایی سایت نمایشگاه های دائمی بین‌المللی کرج آغاز شد

عصر نمایشگاه- عملیات اجرایی سایت نمایشگاه‌های دائمی بین المللی کرج با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

عملیات اجرایی سایت نمایشگاه های دائمی بین‌المللی کرج آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، محمدرضا نعمت زاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی نمایشگاه دائمی بین المللی کرج که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، بابیان اینکه 10 طرح صنعتی امروز به سبب حضور رئیس‌جمهور در استان البرز مورد بازدید و بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار کرد: تولید فرآورده نفتی با سرمایه‌گذاری 50 میلیاد تومان توسط بخش خصوصی و 3 میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی ازجمله این پروژه‌ها بوده است.

    وی بابیان اینکه تولید کنتور هوشمند برق در ساوجبلاغ با ظرفیت 2 میلیون تن کنتور هوشمند ازجمله این پروژه‌ها است، افزود: صادرات به کشورهای خارجی شروع‌شده و درصدد توسعه بازارهای صادراتی هستیم.

    وزیر صنعت؛ معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: تولید لوله‌های آلومینیومی و فولاد در اشتهارد آماده بهره‌برداری است.

    وی با اعلام اینکه بسته‌بندی آب‌معدنی و آب‌درمانی با 6 هزار تن ظرفیت در سال از دیگر پروژه‌های مذکور محسوب می‌شود، گفت: تولید انواع داروی پوستی در اشتهارد با حدود 21 تن و 514 هزار عدد دارو صورت گرفته است.

    وی با تأکید بر اینکه درمجموع پروژه‌های یادشده بااعتباری بالغ‌بر  310 میلیارد تومان بستر اشتغال یک هزار نفر را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی 7 پروژه دیگر آغازشده است.

    نعمت زاده با اعلام اینکه البرز فاقد نمایشگاه بین‌المللی بود به همین سبب در 47 هکتار زمین عملیات اجرایی این مهم شروع می‌شود و امید است طرف یک سال فاز نخست آن به بهره‌برداری برسد، گفت: تنها شهرک دارویی در البرز به تصویب رسیده است.

    به گزارش خبرنگار مهر، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت یک شرکت تولیدی نانو کاتالیست در گرمدره نیز افتتاح شد، حجم عملیاتی این شرکت تولید 22 تن نانو کاتالیست در سال است. این طرح بااعتباری بالغ‌بر 18 و نیم میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه اشتغال 85 نفر را فراهم می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت