یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو(۱۱)

مدیر فروش شرکت Autosol : فرصت‌های زیادی در بازار ایران وجود دارد

عصر نمایشگاه- شرکت Autosol آلمان که بیش از ۸۰ سال تجربه در زمینه تولید و فروش محصولات تمیزکننده و نگهداری از انواع خودرو و ماشین آلات را دارد، در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران حضور یافته است.

مدیر فروش شرکت Autosol : فرصت‌های زیادی در بازار ایران وجود دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، با وینسنت کوهنه، مدیر فروش این شرکت درباره دلایل حضور در این نمایشگاه گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم. آقای کوهنه در ابتدا گفت که این نخستین حضور وی و شرکت Autosol در ایران است. او در مقابل این پرسش که شرایط بازار خودرو و قطعات یدکی ایران را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: این اولین باری است که به ایران آمده‌ام و در واقع به دنبال یافتن فرصت‌های همکاری و فروش تولیدات شرکت‌مان هستم چون می‌بینم بازار ایران در حال گشودن درهای خود به روی اقتصاد جهان است.

    بنابراین بازار کشور شما را بسیار خوب می‌دانم. از آقای کوهنه پرسیدم، نظرش درباره وضع بازار خودرو و قطعات یدکی ایران پس از رفع تحریم‌های غرب علیه کشورمان چیست؟ او پاسخ داد: با برداشته شدن تحریم‌ها، بازار ایران به روی جهان گشوده شده و به نظرم این وضع فرصت خوبی در اختیار شرکت‌های جهان قرار می‌دهد تا محصولات و تولیدات خود را در این بازار عرضه کنند.

    شرکت ما هم قصد دارد از این فرصت استفاده کند. به عنوان یک شرکت آلمانی، ما به دنبال یافتن مشتریان جدیدی برای محصولاتمان در بازار ایران هستیم. او در برابر این پرسش که، چگونه می‌خواهید در بازار ایران فعالیت کنید، آیا فقط به فکر فروش محصولات خود هستید یا قصد همکاری با شرکت‌های ایرانی را هم دارید؟ وی پاسخ داد: این بستگی به وضع بازار ایران دارد. ما در حال ارزیابی این بازار هستیم اما به آینده همکاری امیدوار هستیم.
    مدیر فروش شرکت Autosol همچنین گفت: محصولات ما در سراسر جهان مشتری دارند که شرکت‌های بزرگ خودروساز از آن جمله هستند. در واقع شرکت‌های مشهوری که از محصولات ما استفاده می‌کنند، به کیفیت آنها و نیز تجربه شرکت در زمینه ارائه خدمات اطمینان دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت